Bra skäl att inte köpa Kina kopior.

Lightweight har ju lagt mest jobb på att ta fram ett dyrt namn. "Lightweight" kommer man ju inte på sådär bara i en nafs.

JT skrev:
-------------------------------------------------------
> Det är dyrt att fixa en dyr logga. Man kan ju
> liksom inte bara slänga på nån Comic Sans-skit.

Nä, precis. Om det var lätt hade alle gjort det.

/T

Henrik_E skrev:
> Det är definitivt logon som är största
> anledningen till att jag inte rullar runt på ett
> par Meilenstein.

+1

Allt annat är ovidkommande.

Jo de är inte bara handbyggda utan fotjusterade speciella jiggar som inte finns i Kina.

maxresdefault.jpg

tmalm sa:
JT skrev:
> Det är dyrt att fixa en dyr logga. Man kan ju
> liksom inte bara slänga på nån Comic Sans-skit.

Nä, precis. Om det var lätt hade alle gjort det.

/T

Oj, missade folk den där? Najs hur som helst. Men nu har de ju skärpt sig.

trådskaparen har ju i sitt namn ett bilmärke som historiskt startade sin produktion som om man hade tagit en stormarknadshoj och förklätt den till räser. det är väl lite samma sak.

föredrar det omvända förhållningssättet.

först långt senare byggde man om vederbörande fordon till en inre sida något som i någon mån motsvaras av utsidan.

kais01 sa:
trådskaparen har ju i sitt namn ett bilmärke som historiskt startade sin produktion som om man hade tagit en stormarknadshoj och förklätt den till räser. det är väl lite samma sak.

föredrar det omvända förhållningssättet.

först långt senare byggde man om vederbörande fordon till en inre sida något som i någon mån motsvaras av utsidan.

Jag är inte hundra på om Ferdinand skulle varit helt med på den historieskrivningen...

(ot) ferdinand ville bygga riktiga sportbilar, med mittmotor.

för att finansiera detta började man tillverka en skvader baserad på bubblaplattan. där blev man fast rätt länge kan man säga.

Som en stor "believer" in marknadsföring, alltså dess existens, inte i dess metoder, har jag börjat fundera mer och mer över att göra min egen cykel, mest för att ha två cyklar. Det är i och för sig så att jag vill ha en uppgradering men denna skulle mest vara för att ha två cyklar till förfogande.

Det går ju dock inte att förneka att vissa blir blåsta men det är väl detsamma som att vissa köper begagnat av människor som har 0 recensioner..

Tillbaka
Topp