Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
skogsvakt sa:Varför trodde jag detta kunde bli en seriös fråga? Happy i ett nötskal. Bara massa smartass
skogsvakt sa:Varför trodde jag detta kunde bli en seriös fråga? Happy i ett nötskal. Bara massa smartass
Bengt-re sa:640mm. 410 över axlarna.
Skall byta till bredare?!
Vernersson sa:Bengt-re sa:640mm. 410 över axlarna.
Skall byta till bredare?!
Större axelbredd skadar väl aldrig?! ;-)
hm sa:det som sitter på cykeln när jag köper den.
WAKIdesigns sa:Köp 780 styre och cykla med den minst 10 ggr. Kapa den till 750 och cykla minst 10ggr. Sen 720. Bestämm vilken känns bäst... Jag kör 750mm
hm sa:WAKIdesigns sa:Köp 780 styre och cykla med den minst 10 ggr. Kapa den till 750 och cykla minst 10ggr. Sen 720. Bestämm vilken känns bäst... Jag kör 750mm
Fick du köpa nytt styre efter du kapat det till 720? Eller limmade du tillbaka snuttarna...
Vernersson sa:Om man nu inte för sakens skull testat med ett pissbilligt "offerstyre" =)
s sa:hm sa:WAKIdesigns sa:Köp 780 styre och cykla med den minst 10 ggr. Kapa den till 750 och cykla minst 10ggr. Sen 720. Bestämm vilken känns bäst... Jag kör 750mm
Fick du köpa nytt styre efter du kapat det till 720? Eller limmade du tillbaka snuttarna...
=D
Ett smartare alternativ är annars att bara flytta in handtagen.
BjornR sa:Är det skillnad på XC och stig?