Bryton cykeldatorer

frinnst

Medlem
Bryton cykeldatorer
Nån som vet vart man enkelt kan köpa en Bryton? Undviker dock gärna Amazon. Deras sida listar ingen distributör i Sverige vad jag kan se och de tyska butikerna jag brukar handla ifrån verkar inte ha dom heller.

Ser ju riktigt trevliga ut och till bra pris. Inte Amerikanskt heller vilket ger pluspoäng dessa dagar.

Bryton cykeldatorer
Nån som vet vart man enkelt kan köpa en Bryton? Undviker dock gärna Amazon. Deras sida listar ingen distributör i Sverige vad jag kan se och de tyska butikerna jag brukar handla ifrån verkar inte ha dom heller.

Ser ju riktigt trevliga ut och till bra pris. Inte Amerikanskt heller vilket ger pluspoäng dessa dagar.

Enkelt, men med längre frakttid än EU. Vissa produkter kan skickas från EU-lager iofs (står om man tittar) så kan gå snabbt.

Bryton cykeldatorer

Enkelt, men med längre frakttid än EU. Vissa produkter kan skickas från EU-lager iofs (står om man tittar) så kan gå snabbt.
Dom har en enklare modell, gott om ”skärmskydd” och andra smådelar men ingen modell ur s-serien. Trist

Bryton cykeldatorer
Blev en S510 efter att ha använt en garmin 530 de senaste åren.

Över lag, mkt nöjd. Saknar viss funktionalitet som t.ex. crash detection och larm till kontakt. Men i regel så saknar jag ingen funktionalitet. Fästet är ”semi kompatibelt” med Garmins men rekommenderar deras egna, speciellt i skogen.

Tillbaka
Topp