BST 2004

Gubben

Ny medlem
BST 2004
Har precis registrerat mig som member av samlingen.
Vet inte om jag är äldst i gänget med mina 49 år, men har blivit biten av mtbflugan sedan min son lockat ut mig i backarna för att gubben skule få lite motion.Har cyklat sedan 2001 dock bara hunnit med två Mtb vättern den senaste 2002 i leran. Hade tänkt att cykla BST i år för att jag tycker det verkar vara en trevlig och rolig tävling. dock vet jag inte om jag ska satsa på halvan eller helan fast jag har piskan på mig att jag skall cykla hela av bägge mina söner som också ska cykla den.Ni som har erfarenheter av bägge tävlingarna vad skall jag välja och är jag äldst i erat gäng här på happy. Tilläggas kan att jag nog hinner cykla 70-80 mil innan, och min målsättning är att bara ta mig runt och är inte fixerad på tiden

BST 2004
Är själv 48 snart.
Kommer (förmodligen) att köra Helan!
Ser det inte som några större problem.
Fixa ett gäng med mängdträning - längdträning bara.

Själv har jag inte ställt upp i något lopp innan, har cyklat i 2 år.
Sammanlagt 150 mil, skulle jag tro.

Hvar i Swerige bor herrn??
Ifall man kunde samträna??

BST 2004
Klart du skall köra hela - kommer inte att bli nåra som helst problem!

(Har iofs inte kört halvan nån gång - skulle ärligt talat inte ens tänka tanken, men sån är jag... Gammal o envis ;) Nä, nä... inte SÅ gammal, men ändå en av de äldre här med mina 43 precis innan 2003 tog slut)

Kul att du hittat hit!!!

/anki

BST 2004
Tack Anki! Var lite bekymrad över om man vågade slå sig in på de ungas sida, så tydligen är jag äldst, eller? Tycker i alla fall att jag hittat en perfekt motionsform som dessutom är skitkul. Klart jag kör hela BST.

BST 2004
Om du nu hemskt gärna vill ha kvitto på om du är äldst eller inte, slå en kik i denna tråd från tidernas begynnelse:
<http://happymtb.org/forum/read.php?f=1&i=1831&t=1831>

:)

Förvisso har folk tillkommit och fallit ifrån sedan dess.

Tillbaka
Topp