BST

Baxter

Ny medlem
BST
Kolla här! 15 stycken anmälda, so far. Var är våra lagtröjor???
Visst vore det skoj om vi hade sådana...

Adolfsson Mats www.happymtb.org BST Herr Tävling
Gerdsberg Håkan www.happymtb.org BST Herr Tävling
Hall Daniel www.happymtb.org BST Herr Tävling
Ivarsson Henry www.happymtb.org BST Herr Tävling
Lindqvist Anders www.happymtb.org BST Herr Tävling
Ranta Leo www.happymtb.org BST Herr Tävling
Palamarz Martin happymtb.org BST Herr Tävling

Engström Fredrik www.happymtb.org BST Herr Motion
Josefsson Urban www.happymtb.org BST Herr Motion
Larsson Glenn www.happymtb.org BST Herr Motion
Manni Harri www.happymtb.org BST Herr Motion
Arnesson Tobbe www.happymtb.org BST Herr Motion

Karmalm Mikael www.happymtb.org BST/2 Herr Motion
Nygren Anders www.happymtb.org BST/2 Herr Motion
Christenson Rikard Happy MTB BST/2 Herr Motion

Cheers

BST
Så vi är hela 15 st som kör för happy nu.

Den är ganska långa tråden behandlar samma ämne, kanske dags att börja på ny...:
<http://happymtb.org/forum/read.php?f=1&i=31291&t=24798>

BST
Ja, vi blir allt ett antal Happymtb cyklister i Varberg, kul! :-) Vore fräckt med tröja, det har varit på tal, men det ligger väl på is just nu?

/Leo

BST
Jag kan säkert knåpa ihop en logga, om det finns intresse.

Sen vet jag att det finns en kille på mitt jobb som håller på med att trycka på tröjor, vet dock inte om hans teknik även funkar på cykeltröjor och hur pass stryktåligt det är. Men alltid värt att kolla upp kanske.

Cheers

BST
Logga har vi redan.

maskot.jpg

BST
Japp, logga har vi haft länge Baxter... ;-) Välkommen hit, bland oss gammelrävar. Happy har varit igång sedan hösten -03.

Så har kommer min Camelbak att se ut på BST så ni känner igen mig. :-) Nåja, nästan då, samma logga men mindre Camelbak då(Rogue räcker för BST):

rygga.jpg

/Leo

BST
Jonas/Jomper fixade en del förut, kanske finns några kvar...? Så här såg de ut:

Sen har vi en del fina bakgrundsbilder, de finns här:
<http://happymtb.org/forum/read.php?f=1&i=22001&t=21524>

/Leo

Post &Auml;ndrad (04-05-07 21:09)

BST
Hej, här är jag.

Klistermärken i det stora formatet är slut, har däremot små som jag kan dela ut när jag stöter på happyfolk. Brukar ha några i ryggsäcken.

Cykeltröjor kommer, men det hinner inte bli klart till Bockstensturen.

Broderade märken som går att sy fast finns också planer för.

BST
Tja Jomper!

Cykeltröjorna kanske kan bli klara till Finnmarksturen?

Jag är intresserad utav klistermärken, nu gäller det ju bara att stöta på dig i skogarna..

Du borde starta en liten shop , sälja lite happy artiklar. Finns säkert fler som är intresserade utav dessa saker.

/ Charlie

BST
Jo, jag har tänkt fixa någon enkel shop-variant så småningom.

Kan inte lova något vad gäller tröjor - det är ju sommar, vill hellre cykla än trixa med sådant just nu. Det brukar ta rätt mycket tid.

BST
Så många vad kul.
Är jag månne den enda med barn ?
Kanske också den enda som surfar ?
Finns det Stockholmare med som delar bil och boende ?

Visst blir det tjatigt men Mormor kanske kan hänga med för barnvakt för flera ??

BST
Suck. Skulle ha cyklat BST men nu hamnar jag i Sömnlös i Rudans tält för att marknadsföra loppet. Kom gärna förbi vårt tält i utställarområdet och hälsa.

/Mattias

BST
Lyfter upp tråden.

Ingen mer än jag som längtar till att få återse Åkullas härliga bokskogar på Lördag !?

/ Lars

BST
Vet ej, har inte sett dom... Men det blir givetvis trevligt att se, om jag hinner.
Hur är stigarna på turen? Mycket rötter och stenar eller snabba släta?

BST
Om du frågar mig som började cykla BST-00 får du till svar att dom är snabba och fina.
Fråga nån som cyklade BST -99 så lär du få ett annat svar :-)

/ Lars

BST
Rätt lättkört, stökigast är det runt 4-5 mil in på loppet, annars går det ofta undan. Fast regnar det och är blött, vilket det var 99 blir det snabbt en helt annan sak, nämligen ett smärre hel*ete...

BST
Väderprognoserna pekar väl åt regnfritt, om man nu ska lita på det. Däremot verkar det vara lite blåsigt där på västkusten. 10 m/s motvind dom sista milen är väl inget man ser fram emot...
<http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=5220&c1a1=93256&c1a2=93253>

BST
Pelle, vi dansar vackert väder dansen här hela dagen i morgon. Det borde fixa det.

Fast ni som cyklar kommer nog vara varma ändå. Tänk på oss stackare som skulel cykla men får stå i tält i stället.

Nu fattar jag hur Markus "askungen" Femling kände sig. Jaja, Baler på slottet och allt det där

BST
SMHIs prognos är ganska likartad SVT's <http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=5220&c1a1=93256&c1a2=93253>. Misstänker starkt att dom på något vis är släkt.

Lite motvind (7 m/s) skiljer väl agnarna från vetet de sista 4 milen... Men vi är väl vältränade? Själv toppar jag årsformen på lördag ;-)

Mats - nr 1361

Tillbaka
Topp