BTWIN Racer
Någon annan med erfarenhet av Btwin racer? Jag har köpt denna till min fru, inför hennes debut på Vättern Runt. Btwin är alltså butiken Decathlons egna märke. Problemet när jag började leta cykel till henne var att hitta nånting i rätt storlek, racer för den som är runt 150 cm lång fanns inte hos särskilt många märken. Plus att jag ville hålla ner budgeten - det här med Vättern Runt och klassikern kan mycket väl bli en högst tillfällig utmaning... Är därför än så länge mycket nöjd med cykeln från Decathlon, 4 000 kr, extra-extra small och den känns faktiskt fullt funktionell och välmonterad det lilla som jag provat den hittills.
(Obs - cykeln på bilden är än så länge provisoriskt utrustad vad gäller pedaler och reflexer.)
(Obs - cykeln på bilden är än så länge provisoriskt utrustad vad gäller pedaler och reflexer.)
