Budget FS

Budget FS
Köpte den du länkade i X-large för 3 veckor sedan, och är än så länge nöjd. Var först inne på en hardtail, men när denna dök upp var det inte mycket extra pengar som behövdes för FS istället :-) Byter man valuta till GBP så sparar man ytterligare 500 spänn.

Budget FS
Naikon sa:
Köpte den du länkade i X-large för 3 veckor sedan, och är än så länge nöjd. Var först inne på en hardtail, men när denna dök upp var det inte mycket extra pengar som behövdes för FS istället :-) Byter man valuta till GBP så sparar man ytterligare 500 spänn.

Tackar. Hur lång är du? Funderar nog på en Large.

Känns hjulen flexiga?

Budget FS
MitchRapp sa:
Naikon sa:

Tackar. Hur lång är du? Funderar nog på en Large.

Känns hjulen flexiga?

Är 192 cm.

Jag är en komplett nybörjare på mtb, har tidigare bara kört LVG :-) Så detta är första riktiga mtb:n för mig, och jag är väl inte riktigt på nivån att kunna bedöma om hjulen känns flexiga eller ej. Men men, jag är nöjd i alla fall! :) Den var ju mycket snyggare i verkligheten än på bild.

Här är min! http://i.imgur.com/1lF0Ycp.jpg

Budget FS
Har aldrig cyklat i Göteborg, men torra och fina stigar är ju inte jättekrävande så kör slut på de som sitter på först även om de är i det ej happykorrekta Performance-utförandet.

Budget FS
Nya Nobby Nic kanske? Men undvik Performance-gummit för allt i världen, de är sladdriga som fan och punkar så fort du närmar dig cykeln, om de inte punkade redan när du beställde den.

Vill du ha ytterligare krallighet så finns det ett gäng trådar där det avhandlas på akademionani-nivå, t. ex. denna: happyride.se/forum/read.php/1/2596044 (som namnet till trots även avhandlar eventuellt cykelbara gummin 2016).

Budget FS
Rocket ron och Racing Ralph är ju en fräsch kombination på torra snabba stigar. Nobby Nic upplever jag betydligt mer trögrullat dock med ett fäste som är guld värt ibland.

Tillbaka
Topp