Budget/prisvärt kedjelås med bra nyckel

• Trådstartare Trådstartare sih
  • Start datum Start datum

sih

Aktiv medlem
Jag har ett gäng Catena 6806K till familjens cyklar. Tycker de fungerar bra, förutom att nycklarna förr eller senare verkar gå sönder. Handhavandefel förvisso, men jag tror det är ofrånkomligt att försöka ta i lite när låset frusit. Så jag undrar om det finns något i liknande prisklass (3-400 kr) med bättre nycklar. Någon som har tips?

Rent spontant så kommer jag inhandla grövre kätting å ett Ordentligt tungt lås tyvärr kommer det väga påtok för mycket för att ens vara lämpligt .

Nuför tiden så köper du en sladdlös vinkelslip för några hundralappar å Alla lås är ett Minne blott :(

Det kommer sugs så hårt nu är jag väl blir färdig med mitt bygge å nog f*n kommer någon stjäla det bara känns att det är det som sker .....

Tror inte att he blir så smidigt å knöla in en 28" med 29" hjul i lastbilshytten .

Gps tag inuti ramen med oändligt batteri då får jag tag i de djäklarna åt minstonde.

För en familj och barn kan det vara praktiskt med kombinationslås. Vi har provat olika till både barnvagn och barnens cyklar och Abus Tresor 1385/85 har en ovanligt smidig mekanism, som fungerat två år dagtid utomhus. Dock 500 kr.

För en familj och barn kan det vara praktiskt med kombinationslås. Vi har provat olika till både barnvagn och barnens cyklar och Abus Tresor 1385/85 har en ovanligt smidig mekanism, som fungerat två år dagtid utomhus. Dock 500 kr.

Sekonderar kombinationslås för barnens cyklar. Har Abus vikbara. Inga borttappade eller böjda nycklar. De verkar heller inte vara lika känsliga för frusna/kärvande låsmekanismer, so far.

Tillbaka
Topp