bunnyhop.de erfarenheter?

Jay Jay

Aktiv medlem
Hej.

Någon som handlat på bunnyhop.de och kan säga ngt om deras service, leveranstider etc? Vad ligger fraktkostnaden för hel cykel på och vilket företag levererar?

Bara goda erfarenheter härifrån. Fick finpris på en Focus-cross efter ett samtal, fjorårets modell var slutsåld så jag fick samma rea på årets modell. Däremot så tycker jag att Focushojjen är för tung och livlös, men det är en annan sak.

Det var för två år sedan så jag vet inte hur det är nu.

Köpte min Focus cross därifrån, fick ett riktigt bra pris på då årets modell, ca 10% på webpriset inkl frakt. Bra på engelska och svarar på mail.

suck, sidan ser likadan ut i chrome och IE för mig och ingenstans hittar jag mailadress. Är det fel på min browser eller finns det ingen kontaktinfo?

Köpte min Cannondale f29 carbon 3 därifrån. Funkade kanon. Jag mailade för bästa pris på cykeln
sedan ville de prata om affären via telefon, jag fick betala 20500 och de bjöd på frakten. Riktpriset i Sverige var 27000kr. I år blev det en ny f 29 till grabben, men då ringde jag runt till svenska butiker, det går att pruta ner priset bra där med, vi fick cykeln 3500kr billigare.

funkar bättre IE på jobbet men inte i FF... även Dolphin på plattan gav en mer komplett hemsida. Det är konstigt att de inte har en hemsida som är kompatibel med de vanliga läsarna kan jag tycka.

Tillbaka
Topp