Daniel_Grebba
Aktiv medlem
Bygget i Bohuslän - Projektlogg
@cross micke
Ja, för du menar väl den snygga blondinen i leriga shorts? ;-)
Ja, för du menar väl den snygga blondinen i leriga shorts? ;-)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jo visst de blev bra snurr på hjulen o lite luft under dom också! :)mikipedia_ sa:Ser ut som du köttar riktigt ordentligt!
Tummen upp på de!! :)viggen sa:Så gött att det här bygget fortfarande lever och frodas!
Om jag drar mig neråt sommarstugan/Orust nästa vår/sommar under någon halvlång period drar jag iväg ett PM och kånkar mer än gärna lite plank/hinkar lite jord i utbyte mot några svängar.
Lars.E sa:Härligt att se.
Hoppas att ni hittar något bra sätt att hålla sly borta så att spåret inte äts upp av ungskog närmaste åren.
Denna tråd är helt klart med på min topplista.
CRF_Niklas sa:Lars.E sa:Härligt att se.
Hoppas att ni hittar något bra sätt att hålla sly borta så att spåret inte äts upp av ungskog närmaste åren.
Denna tråd är helt klart med på min topplista.
Cykla som Fan på spåret? ?
EST sa:Hmm jag ser inga snögubbar ni byggt...annars ser det bra ut?
Vet inte, har inte pratat med honom, men det går förstås att kolla.
Vi borde dra ihop lite folk och åka dit.
Någon som är sugen att cykla någon av dagarna fre-lö-söndag?
Om du renoverar hus/lgh, så kan du behöva ett break före juni... ;-) Har byggt några hus, så vet hur det kan vara.
Men visst, hör av dig när d passar. Ska oavsett försöka dra dit under långhelgen. (Har ny cykel som inte provats där än!)
Någon som är sugen att haka på? Skriv här, så kanske vi kan njuta av härlig utförsåkning till helgen. :-)
Med all rätt och respekt, no dig -no ride.
All heder åt trådskaparen & co som drog igång detta. Det är ett GRYMT bygge och det har gått åt mycket blod svett och tårar för att få det till vad det är idag.
Jag är mycket glad över att ha varit med och byggt och cyklat från ett tidigt skede.
Under de senaste åren när jag varit där har jag varit uteslutande själv och även insett att spåren inte slits av särskilt många åkare... tyvärr.
Kan vi samlas för att cykla OCH bygga är det såklart kanon, men även enbart cykling kommer hjälpa till att hålla undan gräs som börjat växa i spåren.
Jamen kom å cykla då! :-) Du kanske iaf rensar lite ogräs när du kör hårt och kraschar ibland... ;-) ;-) ;-)
Det är ungefär så min kompetens ser ut... ha ha.
Nåvål, och lite skämt åsido... Det behöver renoveras en del, så med ganska enkla medel och inte så mycket tid investerad kan man få till bättre åkning på vissa delar av banan som behöver fixas. En halvtimmes byggande kan t.ex göra underverk.