[Byggtråd] Bird Aeris
Makten sa:Stoppa gaffel i frysen och lagergrunkan i hett vatten en stund. Då kommer de förhoppningsvis ploppa ihop hur lätt som helst, om du är tillräckligt snabb:-)
Så stor frys har jag inte i min lägenhet!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Makten sa:Stoppa gaffel i frysen och lagergrunkan i hett vatten en stund. Då kommer de förhoppningsvis ploppa ihop hur lätt som helst, om du är tillräckligt snabb:-)
marr sa:mikipedia_ sa:marr sa:Cc har en gummitätning runt hela crown race. Onödigt att såga i.
Bauhaus har lämpliga avloppsrör i plast för ändamålet.
Det hade mit hope oxå, men det var sågat iaf.
Jepps, tror dyrare cc är skurna med.
Är hopes tätning runt hela ändå? Minns inte. Sett vissa där även tärningen har ett jack.
Men oavsett så är det ganska enkelt att få dit. Desto värre att få av om man inte har spezial verktug.
mg25 sa:Makten sa:Stoppa gaffel i frysen och lagergrunkan i hett vatten en stund. Då kommer de förhoppningsvis ploppa ihop hur lätt som helst, om du är tillräckligt snabb:-)
Så stor frys har jag inte i min lägenhet!
Paco sa:Stiligt.....men fattas det inte nåt på mitten?
Willie sa:Sjukt fet hoj!
Finns det inga nya dekalkitt till gaffeln? Skulle varit mörkare så den matchar resten av den elaka känslan på cykeln! :D
mg25 sa:Willie sa:Sjukt fet hoj!
Finns det inga nya dekalkitt till gaffeln? Skulle varit mörkare så den matchar resten av den elaka känslan på cykeln! :D
Har funderat på nya dekaler till gaffeln, men inte bestämt mig. Kommer nog byta dekaler på bakdämparen till dessa http://www.commencal-store.co.uk/rock-shox-monarch-plus-debonair-kit-sticker-neon-yellow-c2x16187090
Cykeln blir mycket svart med lite neongult.
The first rule of Bird club is...marr sa:mg25 sa:Willie sa:Sjukt fet hoj!
Har funderat på nya dekaler till gaffeln, men inte bestämt mig. Kommer nog byta dekaler på bakdämparen till dessa http://www.commencal-store.co.uk/rock-shox-monarch-plus-debonair-kit-sticker-neon-yellow-c2x16187090
Kolla med slikgraphics, de gör riktigt fina dekaler annars. Så får du matchande för både gaffel och dämpare.
Är du med på det hemliga facebook gruppen för bird ägare?
Crossmax sa:The first rule of Bird club is...marr sa:mg25 sa:Willie sa:Sjukt fet hoj!
Kolla med slikgraphics, de gör riktigt fina dekaler annars. Så får du matchande för både gaffel och dämpare.
Är du med på det hemliga facebook gruppen för bird ägare?
kcobil123 sa:Säker på att det inte är 12,7mm du ska ha? I sånt fall har jag en extra till en bird som du kan få och ska till Örebro imorgon.
Magnus.Bovall sa:Grymt!!!
Ända neggativa är väll att man inte kan skylla på cykeln om man är långsam!
Hej,Blev ett litet black friday köp förra veckan som kom hem idag ? Så nu finns en provmonterad Monarch RC3 plus debonair till salu.
Visa bilaga 313744
Visa bilaga 313745
Jag körde bara en säsong på den då jag ville gå över till 29” då, kör fortfarande på det. Den funka bra utan problem den säsongen iaf. Sålde den till en kille som hade en byggtråd om en Marino, hör för mig han hade Larsa som nick.Hej
Hej,
Hur har Kirk funkat för dig? Jag har just skaffat en Capra i storlek Small med Deville och Kirk på till min son som är strax över 150 lång och strax under 40 kg tung.
Den röda spaken för snabb lågkompression vid klättring verkar dock vara lös, Den verkar snurrar fritt från ändläge ca kl två (där B i BOS syns ovan), förbi klockan tolv (där spaken är i bilden ovan) och ner till ca kl fem (framför K i KIRK i bilden ovan) där den tar i den större kammaren.
Jag är glad för alla tips jag kan få.
Hälsningar,
Niklas