Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir ett kul Budgetbygge. Bara det håller så!??Snyggt räddningsprojekt!
Var du första ägaren?Även jag känner igen ramen:)
Roligt att följa och se att den får ett fortsatt liv!
Good to know! Just nu har jag dock snor till övers... har världens man-cold. Stackars mig.?Perfekt ju!
Behöver du mer snorgröna dekaler kan det kanske ordnas, bara ett pm bort..
Visa bilaga 481578
Var du första ägaren?
Hehe, ja kanske va otydligt... tänkte mer extra cykel som man kan låna ut till en kompis som vill hänga med ut på stigen.?Efter en stund trillade poletten ner...
När jag läste buddy-bike tänkte jag påhängscykel (typ trailgator) och tänkte att det här blir spännande!
Sen blev det kul i alla fall, men inte som jag trodde...
Hoppas få användning redan på söndag. En kompis har sabbat sitt bakhjul så det blir perfekt med en extrahoj.??Nä, det var nog bara min hjärna som associerade uppåt väggarna. Sen måste jag erkänna att det kändes lite mysko att utgå från en normalstor fullgung. Det brukar ju vara typ 20-tummare för barn, men jag tänkte att det kanske är en otroligt omtänksam typ som vill ha med en kompis med nån form av funktionshinder ut i skogen!
Omtänksamt ändå, att bygga en cykel för besökande! Hoppas den kommer till mycket användning!
Tack Micke!?Snyggt jobbat!
Jag får skaffa en coil på denna också så att jag får ta med den på bikepark-trippen i sommar.Snyggt jobbat!
Hehe, alla är mina kompisar.Finns det nån lista man kan skriva upp sig på för att bli din buddy? ?
Tycker den va skit najs hojen ?