Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
desmo sa:Imponerande snyggt lackjobb. När skriver du en instruktion för oss andra?
Ska blir spännande att se den uppbyggd.
Willie sa:Kommer strunta i loggor, hade tänkt färgmatcha dom i så fall men blev cleant utan så nöjde mig med att signa den under vevhuset innan den klarlackades! =)
gabbeon sa:Har missat den här tråden, sjukt nice! En fråga som dök upp från början när du borrade ut två popnitar. Fick du ut plupparna eller är de kvar o skramlar?
anders_ sa:Vad blev det för bromsar?
Jag har en gång i tiden använt en sån som den du hade på bild på förra sidan, fast min var svart. BR-M416.
Fungerade helt ok prestanda-mässigt, men hade en irriterande egenhet att den saknade justermöjligheter för bromsklossarna. Detta innebar att man var tvungen att skruva loss och flytta oket i sidled allt eftersom klossarna slets.
Slutade med att jag köpte nya ok när beläggen var slut. Blev Avid BB7 efter det.
Willie sa:Tack, kul med all possitiv feedback!
Nu är bara frågan vad har den till, blev för "fin" för vardagspendling känns det som, och trycka på skärmar känns inge kul heller.
åberg sa:Storlek?
Willie sa:Glad Midsommar happy!
Nu har det hänt grejer, efter att ha läst på både här och där, kikat youtube video och överlagt lite med folk med erfarenhet tog jag mod till mig och satte igång. Blev lite dåligt fotat under själva processen då plasthandskar och mitella gjorde mobilhandterande struligt.. Men såhär gick jag till väga!
Först skaffade jag fram lite spillbitar kolfiberduk.
Så nu är den "hel" igen, har även passat på att beställa en gaffel, nu ska de t slipas och fixas med resten av ramen med inför lack. Frågan är bara hur den ska se ut? Jag jar googlat inspiration som en tok men har ni några snygga cx någonstans så tipsa gärna om lite inspiration
setreus sa:Willie sa:Glad Midsommar happy!
Nu har det hänt grejer, efter att ha läst på både här och där, kikat youtube video och överlagt lite med folk med erfarenhet tog jag mod till mig och satte igång. Blev lite dåligt fotat under själva processen då plasthandskar och mitella gjorde mobilhandterande struligt.. Men såhär gick jag till väga!
Först skaffade jag fram lite spillbitar kolfiberduk.
Så nu är den "hel" igen, har även passat på att beställa en gaffel, nu ska de t slipas och fixas med resten av ramen med inför lack. Frågan är bara hur den ska se ut? Jag jar googlat inspiration som en tok men har ni några snygga cx någonstans så tipsa gärna om lite inspiration
Fanns det bilder här?