[Byggtråd] Dags att svetsa!

gavin_gadget

Aktiv medlem
Ingen aning, bara en ide jag fick. Har bubblat ganska många olika tankar, klarlackad raw, ärgad koppar behandling, vantablack etc men kom fram till att jag ville ha nått poppigt. Cykeln kommer nog främst också att användas till transport när jag ska cykla tillbaka till bilen efter att jag forspaddlat med min packraft så extra kul att den matchar min båt.

Tanken var att styrstammen skulle fått samma behandling på en gång, men färgen(Montana Gold) gillade inte aluminiumen utan började bubbla. Får skaffa en annan primer och prova igen.

Har en specialare på G till handtagen i samma stuk om jag får till infärgningen 😁

Btw. Behöver ett framhjul till cykeln, 29" 110x15mm. Svart, inte alltför smal innerbredd. Nån som har nått billigt de vill bli av med?
Snyggt jobbat! Kul att följa. Hur får du med cykeln på packraften? Såg rätt brötigt ut. Du får gärna dela med dig av någon bild på hela ekipaget.

edvin_m

Aktiv medlem
Snyggt jobbat! Kul att följa. Hur får du med cykeln på packraften? Såg rätt brötigt ut. Du får gärna dela med dig av någon bild på hela ekipaget.

Hej, jag brukar faktiskt aldrig ha med cykeln på packraften. Jag gillar ju att paddla fors och då är det varken speciellt bra eller säkert att ha en cykel ovanpå. Brukar dumpa cykeln i slutet och sen cykla tillbaka och hämta bilen. Men kanske blir nån bikerafting tur framöver också.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer