Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vill vi verkligen veta.... ;)tmalm sa:Du har väl inte lackat en Schmolkestolpe?
I så fall är du galen på riktigt.
/T
Billig och helt ok lätt. Aerozine gör väl en identisk också?Cyklist sa:Jag har faktiskt långt gående planer på att sätta lite färg på en Schmolkestolpe till nästa bygge men den här gången är det bara en KCNC som gömmer sig där under. Behövde en stolpe med 0mm offset och tycker just den typen av infästning är snyggast så därav fick det bli en sån istället för originalstolpen!
Man hade ju sett skapligt snabb och fashion ut i en sån tempodräkt på den här hojen tror jag!frippegubben sa:Nu har du chansen att matcha cykeln med kläder:
https://happyride.se/annonser/ad.php?id=68829
Go all in!
Den har redan dubbdäck som ligger och väntar, men jag brukar faktiskt vara ganska snäll mot mina vintercyklar. Är det alltför grisigt kan det bli något extra pass inomhus och bara det fryser på sen och blir vinter på riktigt, och om det får hålla sig under nollan, så blir ju cykeln inte ens smutsig. Så jag brukar lätt paradoxalt nog hoppas på rejäl vinter haha.Startgas sa:Fasen vad fet cykel! Riktigt snyggt!
Men vore det inte lite synd att ta ut en så fin cykel i snöslasket? :)
Tack!glitch sa:Oj här hade man missat lite! Ruggigt fint resultat, bra jobbat!