Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rattnalle sa:Hur kan den vara så enormt tung?
Men pluspoäng för lila.
Det var specifikt ramens vikt jag tänkte på :-)larsaw sa:Rattnalle sa:Hur kan den vara så enormt tung?
Men pluspoäng för lila.
Med en ramvikt på 3,8kg + dämpare så är ju inte direkt upplagt för ett WW-bygge...
Rattnalle sa:Det var specifikt ramens vikt jag tänkte på :-)larsaw sa:Rattnalle sa:Hur kan den vara så enormt tung?
Men pluspoäng för lila.
Med en ramvikt på 3,8kg + dämpare så är ju inte direkt upplagt för ett WW-bygge...
Du har ju köpt en förhållandevis tung plastram å andra sidan :-)theBrand sa:Rattnalle sa:Det var specifikt ramens vikt jag tänkte på :-)larsaw sa:Rattnalle sa:Hur kan den vara så enormt tung?
Men pluspoäng för lila.
Jag tyckte inte det var så farligt för en stålram, i runda slängar strax över kilot mer än min kolfiberram :)
Det blev snyggt även den här gången Larsa ?
Rattnalle sa:Du har ju köpt en förhållandevis tung plastram å andra sidan :-)theBrand sa:Rattnalle sa:Det var specifikt ramens vikt jag tänkte på :-)larsaw sa:Rattnalle sa:Hur kan den vara så enormt tung?
Men pluspoäng för lila.
Jag tyckte inte det var så farligt för en stålram, i runda slängar strax över kilot mer än min kolfiberram :)
Rattnalle sa:Du har ju köpt en förhållandevis tung plastram å andra sidan :-)theBrand sa:Rattnalle sa:Det var specifikt ramens vikt jag tänkte på :-)larsaw sa:Rattnalle sa:Hur kan den vara så enormt tung?
Men pluspoäng för lila.
Jo iofs, fast högre änden av den skalan närmar sig ju flertalet aluramar.Paco sa:Rattnalle sa:Du har ju köpt en förhållandevis tung plastram å andra sidan :-)theBrand sa:Rattnalle sa:Det var specifikt ramens vikt jag tänkte på :-)larsaw sa:Rattnalle sa:Hur kan den vara så enormt tung?
Men pluspoäng för lila.
Men Ratten, brukar inte dom flesta enduro kolfiberramarna väga runt 2.2-2.8kg?
larsaw sa:Vikt är som sagt EN variabel, hållbarhet en annan...
Men visst, någon fjäderlätt sprättig XC hoj är det inte...
Det är väl därför dom nya downcountry-cyklarna blivit så populära...
Min hoj är förvisso en kompromiss med 150/140mm slag, men är ju främst införskaffad för att ha kul nerförs (trots bristande teknik) i glada vänners lag = SBR o andra svartrejs... :)