marr
Aktiv medlem
[Byggtråd] Fågeln flyger vidare!
Man får ju nästan hoppas det. Am9 är lite väl mycket.Snygg cykel! Blir intressant att se om Bird släpper en kortslagig storhjuling...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Man får ju nästan hoppas det. Am9 är lite väl mycket.Snygg cykel! Blir intressant att se om Bird släpper en kortslagig storhjuling...
Mailade dom och för Shimano 12-speed är det bara de på deras hemsida just nu, de har inte hunnit skicka iväg till butiker än så inga andra har de som klarar Shimano 12-speed utan filande. Deras drev på hemsidan för SRAM skulle dock passa Shimano 12-speed vilket jag ändå tycker var snällt ;)Fick backa på garbaruk drevet. Så slx it is sålänge. Det passar iallafall.
Vad var problemet med garbaruk drevet? Kedjestyraren? Hamnar det så mycket närmare ramen än slx??
Mailade dom och för Shimano 12-speed är det bara de på deras hemsida just nu, de har inte hunnit skicka iväg till butiker än så inga andra har de som klarar Shimano 12-speed utan filande. Deras drev på hemsidan för SRAM skulle dock passa Shimano 12-speed vilket jag ändå tycker var snällt ;)
Inget?Vad är felet med Shimanos drev?
Tänkte att det var något eftersom du ville byta ut det.
Föraren vill gärna ha ovalt.Tänkte att det var något eftersom du ville byta ut det.
Själv kör jag ju med styrare för att drivlinan ska kunna vara lite lagom risig utan att det gör nåt så.. ;-)
Förstår. Det kanske man skulle prova nån dag.Föraren vill gärna ha ovalt.
Själv märkte jag ingen direkt skillnad. Men jag dömer inte vad andra vill ha. Oftast.Förstår. Det kanske man skulle prova nån dag.
Tack!Så snyggt bygge! Synd bara att det är ”fel” hjulstorlek... ;)
I know... ;)Tack!
För användaren är det helt rätt. :)
Damn vad snygg ??? Inser nu att jag kan INTE låta bli att lägga händerna på orange Hope bromsar till mitt RAW projekt ?Då var det inte sämre än att cykeln var klar. Väger en typ 14,3 isch.
Visa bilaga 403313Visa bilaga 403314Visa bilaga 403315Visa bilaga 403316Visa bilaga 403317Visa bilaga 403318
Tackar :)Riktigt schysst! Snyggt med krympslangen också.
Ja, nu är den testad både en del på stig och på kungsbygget.Får vi någon recension? ?