Byggtråd: MTB till barn från Ukraina (GT Avalanche)
Några goda vänner till mig har hjälpt en kvinna och hennes barn att komma till rätta här i Sverige sedan dom flytt från kriget i Ukraina. Jag har fått tag i en ram som jag tänkte bygga ihop och ge till barnet som ett litet bidrag till en bättre tillvaro. Vi vet ju alla här vilken glädje och ynnest det är att få cykla MTB.
Ramen i fråga är en GT Avalanche (27.5", XS, tapered) som har en Suntour fjädergaffel monterad.
Om någon av er har delar i "bra-att-ha-lådan" som ni kan avvara så tar jag tacksamt emot dom. Jag kommer uppdatera tråden allteftersom bygget fortskrider.
Tyvärr så saknas växelörat. Om någon har tips om var jag kan hitta detta så hade det varit toppen.
Ramen i fråga är en GT Avalanche (27.5", XS, tapered) som har en Suntour fjädergaffel monterad.
Om någon av er har delar i "bra-att-ha-lådan" som ni kan avvara så tar jag tacksamt emot dom. Jag kommer uppdatera tråden allteftersom bygget fortskrider.
Tyvärr så saknas växelörat. Om någon har tips om var jag kan hitta detta så hade det varit toppen.