Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
theBrand sa:Jag tror du skulle kunna ta en länk till och även släppa lite mer på B-skruven (när du kortar kedjan får du större anstånd till drevet).
NickPick sa:theBrand sa:Jag tror du skulle kunna ta en länk till och även släppa lite mer på B-skruven (när du kortar kedjan får du större anstånd till drevet).
Håller med. Först och främst skulle jag ställa bskruven enligt rekommendation. Känsligt på eagle.
såkket sa:NickPick sa:theBrand sa:Jag tror du skulle kunna ta en länk till och även släppa lite mer på B-skruven (när du kortar kedjan får du större anstånd till drevet).
Håller med. Först och främst skulle jag ställa bskruven enligt rekommendation. Känsligt på eagle.
Bskruven ställer jag ju med hjälp av srams mall för ändamålet så den är inga problem och den måste ju naturligtvis justeras om fall jag kortar kedjan, växlade dock helt problemfritt genom hela registret även under belastning och den är ju faktiskt kortad enligt srams rekommendation för hardtail, så jag låter det vara i nuläget och kortar den om den börjar ge något problem innan kedjan sträckt sig 0,5.
NickPick sa:såkket sa:NickPick sa:theBrand sa:Jag tror du skulle kunna ta en länk till och även släppa lite mer på B-skruven (när du kortar kedjan får du större anstånd till drevet).
Bskruven ställer jag ju med hjälp av srams mall för ändamålet så den är inga problem och den måste ju naturligtvis justeras om fall jag kortar kedjan, växlade dock helt problemfritt genom hela registret även under belastning och den är ju faktiskt kortad enligt srams rekommendation för hardtail, så jag låter det vara i nuläget och kortar den om den börjar ge något problem innan kedjan sträckt sig 0,5.
På lilla bak så har ju växeln "tappat spänning".
lindengbg sa:Riktigt fin! Sån vill jag med ha! ???
Fast lite overkill med dropper? ?
revben sa:Ibland blir jag lite sugen på en karateapa men hindras av att jag inte behöver en egentligen. Ett annat hinder är att jag är osäker på om jag vill ha en medium eller large. Ser att du har en large. Om man får fråga, vad är det för storlek på dig och känns det som att du valt rätt storlek på apan?
Tack!såkket sa:Jag är 176cm och med 40mm stam och 14.7° backsweep på styret så har jag inga problem att få till en behaglig position.
såkket sa:Eftersom postnord valde att slarva bort min styrstam så fick jag vänta lite men idag så dök ersättningsleveransen i alla fall upp.
(även första paketet som hamnat i Växjö utan uppdatering på drygt en vecka verkar ha vaknat till liv och skall tydligen levereras på måndag)
40mm stam för barnBMX :) Inte helt perfekt men helt ok och bättre än vad jag fått till med 31.8mm stam och shims
Så nu får den väl anses som färdig, kommer nog en bild eller två till på den i sin helhet om det blir någon vacker höstdag så jag kan ta en lite rejälare provtur.