[Byggtråd] Örange Stage 5
Orwar sa:Urmakarslägga typ.
Haha... Exakt.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Orwar sa:Urmakarslägga typ.
Lars.E sa:Är det någon här som kan förklara varför jag har så sjukt svårt att hålla mig borta från att kolla i denna tråd varje gång jag är inne på happy?
Jag vill även veta varför jag plötsligt börjat gilla Orange... eller iallafall denna Örange.
Så mycket godis.
Lars.E sa:Är det någon här som kan förklara varför jag har så sjukt svårt att hålla mig borta från att kolla i denna tråd varje gång jag är inne på happy?
Jag vill även veta varför jag plötsligt börjat gilla Orange... eller iallafall denna Örange.
Så mycket godis.
marr sa:Funderar lite på vajer/bromsslangsdragning.
Höger sida, broms bak, växel, jag har alltid buntat ihop de två med ett par straps bara.
Men noterat att det är poppis att tejpa ihop dem en längre bit och liknande lösningar. Vad är fördelen med det?
Kanske man rentav ska dra en bit krympslang över dem för att få de smooth o snyggt.
Hur gör ni med era höljen och slangar?
Cyklist sa:Ska bli riktigt kul att se den här komplett, det där ramkitet är banne mig jävligt snyggt!
Jimel sa:Jag tycker krympslang ser taffligt ut, är ju oftast inte rätt nyans tex.
Rattnalle sa:Enkelt. Man har inte stålomspunna bromsslsngar. Tillför inget särskilt men risken att skava sönder ramen om någon börjar röra på sig ökar avsevärt.
Jensen sa:Har inte jagwire ett vajerhölje som ä stålomspunnet? Dock frågan om det matchar
WSB sa:Stålomspunna slangar gick inte att montera på min Alpine 6 då hålet i svingen var för litet.. Fick bli vanliga slangar till bakbromsen :/ Hoppas det funkar bättre för dig!
marr sa:WSB sa:Stålomspunna slangar gick inte att montera på min Alpine 6 då hålet i svingen var för litet.. Fick bli vanliga slangar till bakbromsen :/ Hoppas det funkar bättre för dig!
Episkt kasst isåfall :p
mikipedia_ sa:marr sa:WSB sa:Stålomspunna slangar gick inte att montera på min Alpine 6 då hålet i svingen var för litet.. Fick bli vanliga slangar till bakbromsen :/ Hoppas det funkar bättre för dig!
Episkt kasst isåfall :p
Borr?
marr sa:Jag orkar, vågar vill inte bli hängandes mer. Så beställde två kit plastslang till bromsarna.
Antingen funkar stålslangen så har jag reserv, eller så kan jag byta direkt bara.
jofahjalm sa:Stålomspunna slangar och spd-pedaler med pinns? Varför hatar du funktion?
Mini_me sa:Tycker min idé avfärdades aningen snabbt. ?
Mini_me sa:Tack. Jag noterar ditt namn på den goda sidan i min bok.
??
marr sa:Mini_me sa:Tack. Jag noterar ditt namn på den goda sidan i min bok.
??
Hoppas jag kan upprätthålla detta på något annat sätt om de råkar komma bort i posten bara. Man vet ju aldrig i dessa tider.
marr sa:Funderar lite på vajer/bromsslangsdragning.
Höger sida, broms bak, växel, jag har alltid buntat ihop de två med ett par straps bara.
Men noterat att det är poppis att tejpa ihop dem en längre bit och liknande lösningar. Vad är fördelen med det?
Kanske man rentav ska dra en bit krympslang över dem för att få de smooth o snyggt.
Hur gör ni med era höljen och slangar?
marr sa:Varför hatar du mig? :P
Sålomspunnet verkade coolt, de va de nog inte.
Pins och spd, man måste testa innan man dömmer ut, funkar det inte, så kan jag plocka bort pinsen.
Paco sa:Härligt!
Ta ledigt från jobbet, sjukskriv dig eller ta ut komp och släng ihop den där nu. Vi har väntat länge nog!??
Mini_me sa:Okey vart jobbar du? Jag kan ringa och vagt antyda ett bombhot.
Så du kommer hem och kan dividera på viktiga saker??
Det kan vara en dålig idé att bombhota just den arbetsgivaren.Mini_me sa:Okey vart jobbar du? Jag kan ringa och vagt antyda ett bombhot.
lundatok sa:Det kan vara en dålig idé att bombhota just den arbetsgivaren.Mini_me sa:Okey vart jobbar du? Jag kan ringa och vagt antyda ett bombhot.
mikipedia_ sa:lundatok sa:Det kan vara en dålig idé att bombhota just den arbetsgivaren.Mini_me sa:Okey vart jobbar du? Jag kan ringa och vagt antyda ett bombhot.
Iaf den ena? den med vit råvara är nog lungt????