[Byggtråd]: QC Fail, aka Skevt Peruanskt stål

larsaw

Aktiv medlem
Willie sa:
Tack boys, hade varit kul med lite stålhärj!

Nu har jag kört en shakedown och allt verkar funka. Ovan geo men stabil och trygg. Blev lite laps i Hagaparken så ska prova trampa lite stig också.

Först fick den lite skyddsplast på div ställen:

Sen lite åka i Haga:

Får återkomma med en riktig RR senare.

//W
Kul med kontraster, du på stål-FS för en spottstyver och bredvid ligger en (vad jag tolkar det som) Spech plast-raketen Stumpjumper i bongoplast för ”miljoners miljarder”...
vem hade mest skoj? Och hur stor var skillnaden? ;)

Hasse#7

Aktiv medlem
larsaw sa:
Willie sa:
Tack boys, hade varit kul med lite stålhärj!

Nu har jag kört en shakedown och allt verkar funka. Ovan geo men stabil och trygg. Blev lite laps i Hagaparken så ska prova trampa lite stig också.

Först fick den lite skyddsplast på div ställen:

Sen lite åka i Haga:

Får återkomma med en riktig RR senare.

//W
Kul med kontraster, du på stål-FS för en spottstyver och bredvid ligger en (vad jag tolkar det som) Spech plast-raketen Stumpjumper i bongoplast för ”miljoners miljarder”...
vem hade mest skoj? Och hur stor var skillnaden? ;)
Tillsammans har man mest skoj. Oavsett prylar.

Willie

Medlem
LDG sa:
Vikdork sa:
+1 Undrar jag med, hann du ens prova olika dämparinställningar?
Haaha, ja många blev det icke.. Åkt några varv i hagabacken och trampat runt nick men skulle inte säga att jag säljer den för att jag inte trivs med den utan mer för att jag vill omsätta den i annat. Bygga cyklar är mycket ett kreativt tidsfördiv/skapandeprocess för mig som resulterar i något roligt.

Jag har fler cyklar att cykla på och denna hade jag egentligen aldrig något behov av mer än att jag ville testa äga en Marino och ett bra tillfälle dök upp. =)

//W

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer