Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Äntligen somnade dom!
Som jag längtat!
Vad blir det för spec?
Får räcka för ikväll :)
Tydligen är droppern jag köpte här på K/S lite seg och poppar inte upp som den ska. Jäkligt skillnad i tryck på min gamla transfer och denna. Kan man pumpa dessa?
Ja läste nu att man kan ju men krävs specialverktyg, får se hur man snabbast gör.Fått för mig att foxen är en sluten enhet som man inte kan reglera trycket på själv.
Jag bytte från Fox till OneUp just på grund av att på den sistnämnda kan du justera trycket och göra service på själv.
Svarar på fråga 1 själv, ska tydligen inte vara något enligt flera bilder, dock fult att dom inte tänkt bättre.
Upplagt för skav
Tänkte det först, men där är det bara runda genomgående hål.Bild 2 är väll vid utgången till bakväxeln? Om du kör AXS trådlöst funkar den som täcklock?
Japp har jämfört med min Spark oxå, men det är inte samma design tyvärrLocket satt så här på min Spark, vis S:et i Scott på drivsidanVisa bilaga 411605
Japp jag jag fick några extra procent :DÄven om ramsetet är dyrt så är det bra prisfall :D
Visa bilaga 411606
Det är ofta inte billigare, utan det handlar nog om att man vill få det som man vill och för att det är jäkligt kul =)Woop, det hade jag inte räknat med! Är det ofta billigare än att köpa komplett hos återförsäljare eller handlar det snarare om att få ihop ett drömbygge?