BJS
Aktiv medlem
[Byggtråd] Solskenspendlare
ceel sa:Vackert så man gråter!
Tack! Skall testa att rulla lite längre i morgon på den, men den blev oväntat lätt. Lätt och styv - känns roligt!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ceel sa:Vackert så man gråter!
konscious sa:Bra balans i färger materialval och ett snyggt slutresultat med personlig touch!
Nää, det kan det inte ha gjort, geometrin verkar ju så där brant och omodern ;-)Bengt-re sa:konscious sa:Bra balans i färger materialval och ett snyggt slutresultat med personlig touch!
Tack! Gick bra att cykla på också!
ooms sa:Nää, det kan det inte ha gjort, geometrin verkar ju så där brant och omodern ;-)Bengt-re sa:konscious sa:Bra balans i färger materialval och ett snyggt slutresultat med personlig touch!
Tack! Gick bra att cykla på också!
Örjan Lax sa:@Bengt-re: Tänk sen när dom lila lupinerna blommar framåt juni och du kommer farande på den lila skönheten sugandes på en violpastill i munnen, epic moment! :-)
Spacekitty sa:Snygg. Jag gillar lacken.
Bengt-re sa:Tja. Klart nu iaf!
Vippen sa:Bengt-re sa:Tja. Klart nu iaf!
Vackert! Och med de där Hunthjulen...
Murdock sa:Matchande ringklocka, är det en Spurcycle?
brickmule sa:Sträckan mellan VH och Krigslida?
Bengt-re sa:brickmule sa:Sträckan mellan VH och Krigslida?
Yepp
Bengt-re sa:Upptäckte idag att 105 reglagen har reachskruv! Vad härligt att nå bromsarna med sina små händer även nere i bocken utan ansträngning! Höjde sadeln 8 mm och sänkte styret 10mm också. Betydde såga kolfiberstyrör igen.... Nu börjar den bli som jag vill. Tyvärr vill jag ha +20 mm på styrstammen och flytta fram sadel 15 mm. Så får väl bli att beställa ny stam då.... aldrig blir man heeeeelt klar.
Men i övrigt:
Cykel fungerar precis som jag ville och hade tänkt mig. Projektet som helhet är lyckat. Men jag behöver en ny styrstam...
ostrand sa:men visst hade den blivit ännu schnyggare med ett par silverfärgade Campagnolo Shamal? ;)
Riktigt läcker! Jag fattar inte hur jag kunnat missa detta.Pratar med mig själv - men nu är hjulen provcyklade iaf!Visa bilaga 405689
Riktigt läcker! Jag fattar inte hur jag kunnat missa detta.
Nu ser det riktigt bra ut. Tur att du valde bort den där guldkedjan.
Hmmm... rätt cool, men jag är tveksam. Blir nog dyra mil också...Men en purple chain kanske hade vart nåt? ?
Visa bilaga 405710
Håller med. Det är att man blir sugen, men stacken ser ruskigt låg ut när man tittar på geotabellen:Den blev ju ännu finare med rätt hjul!
Är ingen landsvägscyklist själv, men fan så snygg den är.
Ja den är rätt låg, men som stel gubbe har jag lagt några spacers där. Iofs stammen åt rätt håll, men lite spacers behövde jag - eller behöver och behöver - jag vill sitta så att min kropp orkar använda bocken förhållandevis mycket. Att dumpa spacers och bara cykla på hoodsen tycker jag känns tråkigt så har hellre styret lite skämmigt högt.Håller med. Det är att man blir sugen, men stacken ser ruskigt låg ut när man tittar på geotabellen:
Get Your Wiggle On | Cycle, Run & Outdoor Shop | Wiggle
Prepare to get your Wiggle on. We have the awesome gear you need to cycle, run, hike & swim from the world's leading sports brands. No excuses, LET'S GO!www.wiggle.se
Jag såg en Cronos eller vad de heter. Det är ruskig geometri. Supertramp-Bianchi.Ja den är rätt låg, men som stel gubbe har jag lagt några spacers där. Iofs stammen åt rätt håll, men lite spacers behövde jag - eller behöver och behöver - jag vill sitta så att min kropp orkar använda bocken förhållandevis mycket. Att dumpa spacers och bara cykla på hoodsen tycker jag känns tråkigt så har hellre styret lite skämmigt högt.
Jag såg en Cronos eller vad de heter. Det är ruskig geometri. Supertramp-Bianchi.