[byggtråd] streetfighter/plattstyreräjser
om den är snygg eller inte får man fundera över.
Behöver man verkligen fundera? ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
om den är snygg eller inte får man fundera över.
Tack för hojtningen - jag känner mig inte alls som en skärmpsykopat.....?Långa svarta metallskärmar som sitter tight är ju snyggare än ett par stumpar
Säg @n3wton högt tre gånger så uppenbarar han sig bakom dig med ett tips på metallskärm
Men: Det är fortfarande snyggare utan skärmar.Nej, det är ju efter blötheten som hårdheten behöver till. Först dumhet, sen hårdhet. Dum och hård. Ideal!
Har tydligen lite skolning kvar märker jag, jag tycker liksom the långa skärmar does not look räjsigt utEtt par blanka skärmar lyfter nästan vilken cykel som helst, men om man vill ha svarta finns åtminstone Velo Orange i svart. De enda jag vet som tillverkar i rostfritt, som är bättre än alu alla dagar i veckan, är Gilles Berthoud och de verkar ha strul med sin tillverkning som jag förstått det. Har en gång sett en forummedlem lägga upp en bild på sin cykel med svarta Gilles-skärmar, men minns inte vem det var.: