Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tackar! Jag är jäkligt nöjd. Än så länge har jag bara tagit den på en tur i grannskapet och det kändes kanon. Jag väntar in lite propagandaväder innan jag tar en längre provtur tänkte jag. Jag valde 42t till denna.Fasiken så vackert det blev! Hur var den att köra? Är själv sugen på ett sånt där drev, är det 42 eller 44 du kör?
Helt rätt!
Det går bra! Jag väntar in en skivbromsadapter som enligt uppgift anländer imorgon. Sedan ska jag korta av lite bromsslang men sen är den klar! Räknar med att hinna med det i veckan.Helt rätt!
Hur går det med bygget av den där?
Jag med! Kommer bli en riktig looker när den är klar tror jag. Pink clay ?Älskar färgen!
Skitsnygg. Men... ursäkta en dum fråga, men vad är skillnaden mellan de två? Är Mehteh mer gravel / touring och den här mer asfaltspendlare?Visa bilaga 587304Shakedown-runda idag. Allt fungerade alldeles utmärkt. Kommer åka på en Brooks Cambium C15 och ett smalare styre vad det lider.
Touché!Skitsnygg. Men... ursäkta en dum fråga, men vad är skillnaden mellan de två? Är Mehteh mer gravel / touring och den här mer asfaltspendlare?
Vad är det för storlek på ramen och vad är det för längd/innerben på dig?Visa bilaga 542952
Sakta men säkert börjar det likna en cykel. Gjorde en lite försiktig provmontering ikväll för att känna lite på sittställning. Kommer bli bra det här.