SåsenFrÅsen
Aktiv medlem
[Byggtråd] Wille bygger cyklar
Ja grattis, bra anledning att lägga mycket kraft på en ny (för visst såldes den) Bullit!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sort out your priorities, mate!Och stort grattis till barn framförallt!
Jaha, faller väll för vuxenmobbning då och gjorde mig av med fixien..Nu har du ju lämnat stort och har kanske inte örat mot rälsen längre, men jag kan upplysa dig om att det inte finns mycket som är gubbigare än att 2025 cykla fixie!
Edit: storstan ska det ju stå. Inte stort
Du tog förnuftet till fånga tillsistJaha, faller väll för vuxenmobbning då och gjorde mig av med fixien..
Sprang över ett Kona Rove ram som @richardo avyttrade. Kul tänkte jag och svängde förbi och hämtade den.
Visa bilaga 817306
Oklart vad målbilden är men bock och växlar åkte i alla fall av och såldes. Skissar på flatbar, breda däck och kanske singlespeed men vi får se. Tiden att klura finns, att utföra mindre men sakta men säkert.
Hjul är ju en tydlig sak som inte finns.. men jag har ett par 27.5 hjul med tune nav och innolite fälgar.. dock 15/12mm axlar och för navbredd bak. Fram är det ju lätt konverterat men bak.. Letat på internetz efter endcaps men verkar gått ur tiden.
Får väll testa slöjda själv istället. Fram med skjutmått och 3D printer
Visa bilaga 817307
Iteration ett:
Visa bilaga 817308
Lite lärdomar och justeringar senare
Visa bilaga 817309
Verkar ju passa hyfsat
Visa bilaga 817310
Självklart ska det till en annan axel och lite distanser mot 12mm axeln i ramen. Ska även printas i en annan printer med lite bättre material men konceptuellt funkar det.
Kanske skulle köpa ett par däck och ser hur mycket som får plats.
Visa bilaga 817311
Ramen i sig är lite sliten i lacken men har en skön patina. Så får se vart det tar vägen, har lite tanker som kanske ska testas någon kväll :)
Säg till när du känner att du villhöver en fixed igen - jag har minst en ram över inom kort! Konan har ju en fin Cinelli Laser-färg!Jaha, faller väll för vuxenmobbning då och gjorde mig av med fixien..
Sprang över ett Kona Rove ram som @richardo avyttrade. Kul tänkte jag och svängde förbi och hämtade den.
Visa bilaga 817306
Oklart vad målbilden är men bock och växlar åkte i alla fall av och såldes. Skissar på flatbar, breda däck och kanske singlespeed men vi får se. Tiden att klura finns, att utföra mindre men sakta men säkert.
Hjul är ju en tydlig sak som inte finns.. men jag har ett par 27.5 hjul med tune nav och innolite fälgar.. dock 15/12mm axlar och för navbredd bak. Fram är det ju lätt konverterat men bak.. Letat på internetz efter endcaps men verkar gått ur tiden.
Får väll testa slöjda själv istället. Fram med skjutmått och 3D printer
Visa bilaga 817307
Iteration ett:
Visa bilaga 817308
Lite lärdomar och justeringar senare
Visa bilaga 817309
Verkar ju passa hyfsat
Visa bilaga 817310
Självklart ska det till en annan axel och lite distanser mot 12mm axeln i ramen. Ska även printas i en annan printer med lite bättre material men konceptuellt funkar det.
Kanske skulle köpa ett par däck och ser hur mycket som får plats.
Visa bilaga 817311
Ramen i sig är lite sliten i lacken men har en skön patina. Så får se vart det tar vägen, har lite tanker som kanske ska testas någon kväll :)
Var tvungen att testa med däck, den har helt klart något och nu ser man potentialen!Du tog förnuftet till fånga tillsist
Den där kommer ju bli tvärfet. Kona rove har något ändå. Hörde jag rak-styre!?