Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Och jag som aldrig varit helt insatt i det här med reach, hur påverkar det mig negativt eller positivt? ??Alla, Alla fördelar!
Förutm kortare reach..
Och jag som aldrig varit helt insatt i det här med reach, hur påverkar det mig negativt eller positivt? ??
I det här fallet är det en Specialized Epic Comp från 2021. Sitter en Rockshox Reba Motion Control 100mm idag som jag inte är helt tillfreds med. Mest saknar jag remote lockout vilket verkar byte dyrt och komplicerat att få dit (nästan halva priset för en ny SID Ultimate)..Vad det är för cykel är ju ganska avgörande för din fråga.
Kan ju vara värt/kul att testa om du kan höja din befintliga gaffel.
Om det bara är geometrin du vill ändra på så kan det vara enklare att kolla på att sätta spacers på rätt ställe, alt testa ett angle set.
Att köpa en helt ny gaffel bara för att testa kanske kostar mer än det smakar, eller så blir det skitbra.
Har sett en hel del frågor kring gafflar och just Epic i ngn tråd ("visa din specialized" eller liknande). Tror du kan få bra svar om du söker upp den diskussionen. Har själv bara kört Epic Evo några helger som visserligen har 120 mm fram men den har en helt annan baktriangel. Skön hoj annars!Det är en Epic Comp från 2021.
I det här fallet är det en Specialized Epic Comp från 2021. Sitter en Rockshox Reba Motion Control 100mm idag som jag inte är helt tillfreds med. Mest saknar jag remote lockout vilket verkar byte dyrt och komplicerat att få dit (nästan halva priset för en ny SID Ultimate)..