Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Grejen är den att mina jobbyxor går sönder i skrevet efter typ hundra mil. Så ett par svarta cykelbyxor som ser okej ut och är varma känns rimligare, jobbar som cykelbud.det du brukar använda plus skeppshults päsöverdrag för rejssadlar toppat med rainlegs eller ytterbyxor.
ja det lär säkert funka, men i kylan vill du väl ha fler lager oavsett. kanske till och med kalsonger under?Grejen är den att mina jobbyxor går sönder i skrevet efter typ hundra mil. Så ett par svarta cykelbyxor som ser okej ut och är varma känns rimligare, jobbar som cykelbud.
+1Pearl Izumi Amfib är svårslagna, och jag har provat ganska många.
Kör också med såna, fast en variant från Vaude. Tror de heter Wintry Pants eller något liknande. Håller ihop efter flera års cykelpendling och skidåkning. Långa fodrade tights utan vindskyddad framsida blir för kalla under nollan tycker jag.Längdskidåkningsbyxor med flossad insida. Vindskyddade i fronten. ”Semitights” så det blir luft mellan ben och byxa. Blir det kallt får man plats med underställ under. Vanliga bibs under som tvättas efter varje dag, långbyxorna behöver inte tvättas lika ofta.
Edit: stavning.
Typ såna här:
![]()
CRAFT M ADV NORDIC TRAINING SPEED PANTS på stadium.se
CRAFT M ADV NORDIC TRAINING SPEED PANTS - Tekniskt avancerade längdskidåkningsbyxor med vind- och vattentäta partier och med en tunnare vaddering framtill. Perfekt fwww.stadium.se
Kör med överdragstights utan stoppning och med vanliga cykelbyxor under. Flexiblare och man får dubbla lager där det behövs som mest.Mina nuvarande Endura Stealth Extreme börjar ge upp, stoppningen i grenen har lossnat,
Jag var inne lite på den lösningen men gillar mina fodrade bib's så jag klickade hem ett par nya Endura. Får väl återkomma med recension om ett par år.Kör med överdragstights utan stoppning och med vanliga cykelbyxor under. Flexiblare och man får dubbla lager där det behövs som mest.