Canyon Roadlite 7

Canyon Roadlite 7
cerro skrev:
-------------------------------------------------------
> "Författare: oscar (IP: 87.117.205.29,
> server1.twikamdns.com)
> E-post: iambackbitch@kuk.com
> URL :
> Whois :
> http://whois.arin.net/rest/ip/87.117.205.29
> Kommentar:
> sa jag att du var ful som stryk, skaffa dig ett
> liv, det man sår får man skörda haha...
> hålla på o väga alla saker, du är fan
> patetiskt, du är bara en wannabe
> lancearmstrongfanboy hehe
>
> är du bög? gillar du att rubba kuken mot sadeln
> ?"
>
> Någon som känner igen IP och Oscar eller? Eller
> är det BianchiOscar som spammar min blogg?

Rätt mycket pengar säger att det inte är Oscar utan Marti..eh, bergslag2.

Senast redigerad av en moderator:
Canyon Roadlite 7
Eeeh.. Först tyckte jag hen var lite underhållande men nu känns hen mest obehaglig, lite Norman Bates. Är det lika grova påhopp på andra som på Cerro?

Canyon Roadlite 7
Före:
Screenshot2010-12-10at18.03.55.png ht=160

Efter:
Screenshot2010-12-10at18.31.47.png ht=89

Det visade sig (jag har inte behövt hålla på med sånt här förrän nu) att det gick att få ett ännu bättre resultat:
Screenshot2010-12-10at18.37.46.png ht=103

Senast redigerad av en moderator:
Canyon Roadlite 7
Du kan få den här annars, men jag tror inte att det var han.

I love seeing websites that realize the value of providing a quality resource for free. Thanks for this beautiful website! EWE00assda, Vimax EWE00Tai90 7567676, vimax, 5345454, bigger penis
penis enlargement pills
vimax
penis enlargement
Vimax is a, penis enlargement, 0843098 penis enlargement pills, -04947365 which is used to increase penis length and girth, sexual desire, sexual health and aids men to gain a harder erection. Do you want to know if, 893400 bigger penis, 098267 penis enlargement pills work or not? 893397, penis enlargement, 873139 download youtube videos, 897926 penis enlargement pills, 90077092

Canyon Roadlite 7
petter@niklas.com är samma person med. Meningsfullt det känns, speciellt på min blogg där det inte syns förrän jag godkännt en avsändare en gång

Canyon Roadlite 7
bruce skrev:
> Eeeh.. Först tyckte jag hen var lite
> underhållande men nu känns hen mest obehaglig,
> lite Norman Bates. Är det lika grova påhopp på
> andra som på Cerro?

I princip lika.

Jag har två namn, en 17-åring och en 34-åring från Västerås, som det skulle kunna vara. 34-åringens namn stämmer in på info som fanns men raderades från ursprungsinlägget. Det sätt som inlägget och spamningen av våra bloggar skrivs på talar för 17-åringen.

Canyon Roadlite 7
jansson99 skrev:
> Jag har två namn, en 17-åring och en 34-åring
> från Västerås, som det skulle kunna vara.
> 34-åringens namn stämmer in på info som fanns
> men raderades från ursprungsinlägget. Det sätt
> som inlägget och spamningen av våra bloggar
> skrivs på talar för 17-åringen.

Varför det? Det finns gott om 17-åringar som är bra mycket mer balanserade och mogna än många 34-åringar.

Canyon Roadlite 7
Synd att han försvann - hade mycket att göra igår, så hann inte att ställa frågor om sittställning.

Jag hade lärt mig att den framåt sittställning på triathalon cyklar var att bak av ben (den som dra upp pedal) kunde vila under cyklande, för att vara "fräsch" i den löpning. Är det inte tvärtom till hans påstående? Eller, var det så att han medvetande "de-aktiverade" baksidan av ben för att gör det ännu starkare för när han tävlade i tempo?

Well, well, we'll never know...

Canyon Roadlite 7
Att sitta långt fram är till 97% en aerogrej. Ju längre fram man sitter desto lägre kan man ha överkroppen med bibehållen höftvinkel. Faktum är att många cyklister tappar effekt när dom flyttar fram, men den förbättrade aerodynamiken gör ändå att det går fortare.
De muskler som "drar" i pedalvarvet är så enorm mycket svagare än de som trycker så det finns inget som helst skäl att optimera för det. Effekten över pedalvarvet blir jämnare, ja, men nettoeffekten blir lägre.
Det brukar sägas att triathleter sitter långt fram för att spara sig för löpningen, men faktum är att den aerodynamiska fördelen är det som är den stora fördelen. Numera sitter ju även tempocyklister så långt fram det bara går och dom har ju ingen löpning att ta hänsyn till.

Canyon Roadlite 7
bjorre skrev:
> Johan A skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Fan..
>
> Psst, Johan... Vill du veta en pinsam sak om
> Tille. PM:a mig.

En pinsam sak om Tille? Jag har börjat skriva en bok...

Canyon Roadlite 7
Graj skrev:
> Tror ni att första inlägget var seriöst och att
> han därefter snedtände när han ifrågasattes,
> eller trollade han hela tiden?

Det första tyvärr, och när hans evangelium inte gick hem på happy lackade han ur.

Tillbaka
Topp