Canyon Sverige - hur få tag på dem?

Sospikey- gör så helt klart!!! och klart du får göra det.. håll dig saklig och korrekt så kan de ju få möjlighet att bemöta.. emaila länkarna där du postat till respektive chef, dock inte jönsen i bålsta då han inte har ngt att säga till om.

undra om du fick min 3dje spectral som de levvade när jag ringt och skällt på dem för att det nu kom en hojjävel när jag sagt upp skiten för 2v sedan.. uj uj.. Canyon är sååååå dåliga.
sen kanske hojarna är bra.. vad vet jag för jag fick ju ingen
Och lite LOL är det minsann.. köpte ett par högtalare från tysklan och en 4del av priset coh de var sjukt mycket bättre förpackade än den kartongbit om Canoyn sa sig skapat som bombsäkert paket.

De förnekar sig inte... Inte ett vettigt svar ännu. De skickade iofs ett nytt växelöra, jag körde av ett. Fick en insättning på "nästan" hela frakten som jag la ut till Tyskland på de trasiga grejerna. Jag drog ett stramt mail där jag undrade vad de håller på med. Det blir nog ett låångt brev till Koblenz! Vilka klåpare!

Hehe, jag har fortfarande inte sett till någon ram... beställde 12.8. Betalade för snart 3 veckor sen...

Ser fram emot att få ramen, men blir nog aldrig en Canyon igen. Och då skiter jag i att jag får XT-delar på en Cannondale för samma pris osm man får XTR på en Canyon. Bra pris är inte allt här i världen.

Tillbaka
Topp