Ringcemartin
Medlem
Carbonda FM1001
Är det ingen annan här på forumet som skruvat ihop en sådan? Verkar vara väldigt snålt med 1001 byggen. Några funderingar om varför?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
var i landet bor ni då? byggtråd? bilder?Jag (o 2 till i bekantskapskretsen) har byggt varsin. Funkar perfekt.
Supernöjd.
Hade faktisk tänkt kolla men inte kommit så långt...(om det nu säger mig något är en annan sak).Finns någon info om hur länkage är tunat?
Haha, ja det är klart att man måste ha en bra cykelbil med. =)Kul med lite FM1001-byggen Är lite sugen på en sådan då jag skulle kunna återanvända hjul och gaffel från befintlig cykel.
Har kikat lite på Chinertown där bla @Whallis cykel (på en Porsche, fränt) finns.
Mitt mål, om det blir bygge, är "en cykel till allt". Då menar jag stig och cykelparks åka typ Vallåsen och ev lite fjällcykling.
Vad tror ni? Funkis till detta? Har ni testat cykelparks cykling?
Behöver inte köra de köttigaste svarta lederna.
Jag kör med 130/120, hurså?Någon som kör den i 120/120 utförande?
Funderar på en cykel för frugan, undrar om den här ramen skulle passa henne bra med kort slag. ?Jag kör med 130/120, hurså?
1.Usually normal colors with metallic effects, like attachment effects. can you accept it? If ok , the cost of painting is 105USD.Undrar också vad det gick lös på från kina ink allt?
Tycker det drar iväg ofta så man i princip nästan hamnar på märkesramarna.
Blir spännande att få rapport.Igår anlände ramen!
Beställd 23/8 så det blev 2,5 veckas leveranstid vilket ju känns helt ok!
Vad blev kostnaden i SEK? Hur tänker du bygga den? 130/120?Visa bilaga 579495
Jag orkade inte vänta på svaret utan beställde en?
Men jag fick en extra derailleur hanger på köpet.
Så det blev 750+15+15+195+43=1018. De sista 43 är en avgift för PayPal.
Dessutom rapporterades det på nyheterna samma dag jag betalade att den svenska kronan hade nått en ny rekordlåg nivå mot dollarn, bra timing!
Men det här meddelandet på trackingen hoppas jag innerligt är en felöversättning ?
Landade på 11116kr med rekordkass dollarkurs!Vad blev kostnaden i SEK? Hur tänker du bygga den? 130/120?
Den är raw!Blir spännande att få rapport.
Jag skippade beställning av den nu men kanske blir i framtiden. Beställde du i raw eller lackerad?