Carporten attackerade min cykel..

Ekorre

Ny medlem
Hallo

Hade lite bråttom och hämta upp lite happy folk(glitch & phat baby) till mörksuggan.
Kollade mot taket över bilen, hmm jag slipper backa ut här får cykeln plats, hakar upp cykeln (primiär för cykel stället för övrigt) slänger mig i bilen och backar ut.

Hmmm, det tog stopp, backspegeln är kvar, vad kan det vara: hel#$te cykeln. Tänkte först, jag köper en ny stolpe i ludvika, sen tänkte jag igen (om jag bara hade tänkt från början), jag tror inte team sportia har 34,9 mm sadelstolpar liggande på lager, Lite svetto style fick man springa och hämta "reserven".
Men det hela sluade allafall bra, förutom att jag fick jävla ont i ryggen av köra hardtail, och punkade. Ramen klarade sig fint, fick en ny stolpe av en väldigt snäll persson och kom i mål på mörksuggan.

Nu snackar vi tempo ställning på mtb´n
tn_P1020782.JPG ht=300

Såhär såg det ut.
tn_P1020783.JPG ht=300

Sista
tn_P1020784.JPG ht=300

Ps. Nån som behöver en 34.9 mm stolpe med layback? =)

Hela den helgen satt jag funderade på vad jag skulle köpa för ny ram, men man får leva med den ett tag till verkar det som. Den ska hård testas och inspekteras imorgon igen. Tack vare sånna som mig så finns det drulle försäkringar =)

Mulligt! Förstår att du surar lite över att inte få köpa en Anthem nu men men än är säsongen inte slut så det finns nog gott om tillfällen kvar att kvadda Scotten ;o)

Tillbaka
Topp