CC rean gbg

cappet

Ny medlem
CC rean gbg
Som vanligt när man närmar sig cc så känner nan dryghetrn och tröttheten från personalen på skrämmande långt håll men var det dags för rea och då har de nästan lyckats få ner priserna till nivåer i övriga landet. Men men nu till vad som skedde jag vart VÄNLIGT bemött va fan händer har de fått charmkurs???, tackar för detta blev faktiskt så att tom prylade lite. Iofs besannades allt när jag såg mig omkring sikken lam personal. Minitomten mr lam stolphånkarn å de andra dröjer ett tag till nästa besök Skärp er alla som kliver in genom dörren är där för att fimpa deg ta hand om dem

CC rean gbg
Jag silar tugget cappet, dryg och ointresserad personal gör att man håller extra hårt i cashen.

Hoppas att överraskningen resulterade i lite sköna prylar oxå, Chill! ;)

CC rean gbg
Vad jag försökte få fra är att jag möttes av en trevlig lirare inne på cc gbg kanske är så att jag fortfarande är o chock och därmed skriver lite luddigt

. Sedan är det så att när de har sin vrålrea är de nästan i nivå med övriga landets butiker.

Mini tomten mr lam och stolphånkaren stod dom vanligt å satte världsrekord i trötthet å dryghet

CC rean gbg
Pratar du så där i butiken är det inte konstigt om du inte blir missförstådd och får service därefter. Eller ska personalen gissa vad du vill ha för sedlarna i handen ? :-D T

CC rean gbg
Minitomte inte har charmörs vind i hest har oate kanske hammare inte kan göra så på cc men kanske mer lam utan skepparnkrans på stånkkhonkarn frågor på det?

CC rean gbg
Little Stereo skrev:
-------------------------------------------------------
> Pratar du så där i butiken är det inte konstigt
> om du inte blir missförstådd och får service
> därefter. Eller ska personalen gissa vad du vill
> ha för sedlarna i handen ? :-D T

Hahaha!

CC rean gbg
valle skrev:
> Minitomte inte har charmörs vind i hest har oate
> kanske hammare inte kan göra så på cc men
> kanske mer lam utan skepparnkrans på
> stånkkhonkarn frågor på det?

Jag faktiskt baren med mr lams breda vara stolphånkarn skägg med rea javisst välkommna till rep med minitomten ok?

CC rean gbg
Klabbapan skrev:
> valle skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Minitomte inte har charmörs vind i hest har
> oate
> > kanske hammare inte kan göra så på cc men
> > kanske mer lam utan skepparnkrans på
> > stånkkhonkarn frågor på det?
>
> Jag faktiskt baren med mr lams breda vara
> stolphånkarn skägg med rea javisst välkommna
> till rep med minitomten ok?

Hahaha!

Tänk när etnologer om 100 år börjar titta på vad folk skrev om på nätet i vår tid, och de hittar detta... :D

CC rean gbg
Klabbapan skrev:
> valle skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Minitomte inte har charmörs vind i hest har
> oate
> > kanske hammare inte kan göra så på cc men
> > kanske mer lam utan skepparnkrans på
> > stånkkhonkarn frågor på det?
>
> Jag faktiskt baren med mr lams breda vara
> stolphånkarn skägg med rea javisst välkommna
> till rep med minitomten ok?

Alla får kaffe minitomten dina prylar kapish stolphånkarn tat försiktig tänka figur men vill du reklamera Mr Lam är det de du menar?

CC rean gbg
Varit där vid ett par tillfällen och detta var första ggn som ngn av personalen var trevlig och tog sig tid Annars har det varit jävligt tråkit att knalla in där seega kåma lirare bakom disken Fan vågar man sig dit efter detta hihi kommer vara häxjakt på mig av cc fans. Hihi

CC rean gbg
cappet skrev:
> Varit där vid ett par tillfällen och detta var
> första ggn som ngn av personalen var trevlig och
> tog sig tid Annars har det varit jävligt
> tråkit att knalla in där seega kåma lirare
> bakom disken Fan vågar man sig dit efter detta
> hihi kommer vara häxjakt på mig av cc fans. Hihi

Jo, du lär inte vara svåridentifierad om du pratar som du skriver... :D

CC rean gbg
bara skojat hela tiden med er CC i gbg har världsklass på service och mötet mellan säljare och köpare, glada å muntra helt klart stans bästa priser på allt ber om ursäkt om jag tidigare i tråden trampat ngn på tårna och därav sura miner uppstått, en gång CC köpare alltid CC köpare

FÖRLÅT MIG för mina hemska meningar i första inlägget

CC rean gbg
Här är "portarna till helvetet", som det också kallas, ett självklart inslag i landskapet – och ett lysande exempel på göteborgsk ingenjörskonst.

1971 borrade cyklister efter cykelhjulsgas i Göteborgs-öknen. Men cyklisterna hittade mer gas än vad de hade räknat med: i närheten av Linné stötte de på en underjordisk grotta fylld med gas.

Marken rasade ihop och en stor krater öppnade sig mitt i öknen.

För att undvika utsläpp av giftiga gaser tände cyklisterna eld på hålet. Planen var att gaserna skulle vara uppbrunna efter ett par dagar.

Men de räknade tydligen fel.

Än i dag brinner det 70 meter breda helveteshålet med full styrka. Lågorna syns på tiotals kilometers avstånd och genererar en glödbädd vars hetta är outhärdlig.

Senast ändrad:
CC rean gbg
Jag har tänk på en sak. Ja fler saker, men just nu tänker jag på just det här. Och det är att om man är trevlig och så mot de man möter, blir man inte helt sällan bemött på samma vis tillbaka. Eller som man skulla kunna skriva. Man får vad man förtjänar.

Nu har jag inte handlt så där jätte mycket/ofta hos CC Gbg. Men jag har alltid fått ett trevligt bemötande tom snackt lite skit och så och dessutom har jag alltid fått bra priser. Snuskigt bra i vissa fall. Men jag är ju wermläning sen drygt 20 år och de är ju rent generellt trevliga och så. Och det har väl spilt över på mig som inflyttad.

Bara en tanke. Går man in och är dryg så får man nog räkna med att man får ett drygt bemötande tillbaka. OBS nu skriver jag inte att TS är dryg eller så. Jag känner inte TS så det vet jag inget om. Nä detta är bara en ren reflektion över hur man kan bemöta sina medmänniskor och vad man då kan förvänta sig att få tillbaka. Som man bäddar får man ligga;7)

CC rean gbg
cappet skrev:
> bara skojat hela tiden med er CC i gbg har
> världsklass på service och mötet mellan
> säljare och köpare, glada å muntra helt klart
> stans bästa priser på allt ber om ursäkt om
> jag tidigare i tråden trampat ngn på tårna och
> därav sura miner uppstått, en gång CC köpare
> alltid CC köpare
>
> FÖRLÅT MIG för mina hemska meningar i första
> inlägget

E du go eller?

/Fedde

CC rean gbg
Jojagog fofatottotaror inongogenontotinongog. Fofasostot dodenon bobitotenon koklolaroradodesos joju avov sosenonarore i totrorådodenon. Momenon hoharor momanon bobesostotämomtot sosigog foföror atottot poposostota soså hoharor momanon.&nonbobsospop;Omom jojagog fofatottotatot TotSos rorätottot soså hohadode hohanon foförorsostot enon åsosikoktot sosomom hohanon sosedodanon totogog totilollolbobakoka, soså totrorådodenon bobehohövovdode egogenontotloligogenon inontote fofinonnonasos. &nonbobsospop;Enon ononödodigog totrorådod popå Hohapoppopy!&nonbobsospop;

CC rean gbg
Misärpendlaren skrev:
> Jojagog fofatottotaror inongogenontotinongog.
> Fofasostot dodenon bobitotenon koklolaroradodesos
> joju avov sosenonarore i totrorådodenon. Momenon
> hoharor momanon bobesostotämomtot sosigog
> foföror atottot poposostota soså hoharor
> momanon.&nonbobsospop;Omom jojagog fofatottotatot
> TotSos rorätottot soså hohadode hohanon
> foförorsostot enon åsosikoktot sosomom hohanon
> sosedodanon totogog totilollolbobakoka, soså
> totrorådodenon bobehohövovdode
> egogenontotloligogenon inontote fofinonnonasos.
> &nonbobsospop;Enon ononödodigog totrorådod popå
> Hohapoppopy!&nonbobsospop;

Fri översättning:
Jag fattar ingenting. Fast den biten klarades ju av senare i tråden. Men har man bestämt sig för att posta sa har man. Om jag fattat TS rätt så hade han (du menade nog hohenon) sedan tog tillbaka, så tråden behövde egentligen inte finnas. En onödig tråd på Happy!

CC rean gbg
Happy. +1 morron kamrater ! Jag är nykter har varit hela denna helg. Jag går alltid in med glatt leende och nya friska tag i butiker, Hmm trodde happy blitt lite seriöst men fortfarande fyllt av hormonstinna fjortisar på biltema fullfungare som tror de är coola för att de kan lyfta framhjulet 3cm. Neee skärpning nu bara seriösa inlägg gäller för att detta inte ska spåra ur. Kram på er ses i skogen

CC rean gbg
Låter som om DU borde skärpa dig istället? Förväntar du dig röd matta och tre betjänter när du handlar cyklar, på rea?

CC i sthlm har mkt trevlig personal. Änsålänge har jag bara stött på en enda riktig dryg cykelbutikspersonal( inte hos CC), och den personen hade ett rykte om sig har jag fått höra i efterhand. Kunskapen kan dock skilja en hel del från butik till butik och personal till personal. Men det är ju som i de flesta organisationer..

CC rean gbg
Svårt att hitta på något att skriva. Tråden pendlar mellan överironisk, på gränsen till parodisk, och "skjut budbäraren".
Skriver nog inget....

Tillbaka
Topp