Cheyenne satan prisråd

Skitnils

Medlem
Cheyenne satan prisråd
IMG_20200702_163945.jpg
IMG_20200702_164039.jpg
IMG_20200702_164002.jpg
IMG_20200702_163955.jpg

Hej ja fick denna cykel av min far för drygt 10 år sen. Den gjorde sina mil till å från jobbet men sen man fick körkort så har den bara fått stått i några år. Ramen är hel å intakt vad jag kan se och fint skick. Även däcken ser ok ut(inga sprickor). Men som ni ser så behövs det byta kuggar fram då det inge hjulet har några böjda piggar. Även växel "armen?" funkar inte som den ska då den hoppar växlar hit å dit kan bara ska ställas in. Ny kedja behövs då 2 länkar är böjda mest troligt efter samma smäll på kugghjulet fram :D.

Farsgubben säger att den va värd 25k då när han fick tag på den för 4000 på ett returlager.

Vad jag förstår så är det en gedigen ram även idag och stötdämparna funkar fint än.

Jag har dålig koll på vad värdet skulle vara på en sådanhär någon av er mer kunniga kanske skulle kunna ge mig ett utlåtande :)

Tack på förhand

Crossmax

Aktiv medlem
Cheyenne satan prisråd
Hahahahah!

Jag är ledsen, men den där är inte värd mer än några hundralappar (på fullaste allvar). Den har aldrig varit i närheten av några 25 tusen

Drosa

Aktiv medlem
Cheyenne satan prisråd
Det sorgligaste ändå måste vara att ts farsa blev lurad och betalade 4 papp för den skapelsen. Jag skulle själv kräva 4 tusen för att ta emot och använda en sådan "cykel". Så jag kan ta emot den men jag vill ha 4 tusen för besväret.

hm

Aktiv medlem
Cheyenne satan prisråd
Nu är det ju värre än biltemaklass vilket gör det för mig lite svårt att åldersbedöma skapelsen . Men den är väl knappast från detta århundrade heller va?

NickPick

Aktiv medlem
Cheyenne satan prisråd
Det sorgligaste ändå måste vara att ts farsa blev lurad och betalade 4 papp för den skapelsen. Jag skulle själv kräva 4 tusen för att ta emot och använda en sådan "cykel". Så jag kan ta emot den men jag vill ha 4 tusen för besväret.
Om någon säger att nypriset är 25 så blir ju 4 väldigt billigt.

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Cheyenne satan prisråd
Grattis! Det var ju ändå rätt ok. Då kommer den till användning igen.

BTW. Klickade in här här bara pga namnet, hade den verkligen hetat Satan hade den kunnat vara värd lite till :)

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer