Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
att de kräver Formulas egna pm adapters beroende för att gå fritt mot adaptern osv.
Jag var nära på att köpa dem i ett svagt ögonblick för de verkar grymt bra. Men jag hejdade mig och insåg att jag inte testat mina guide r med trickstuff power belägg ordentligt i torrt och fint väder ännu... Duger dessa så är det ju rätt mycket mindre pengar som går åt ?Hayes Dominion någon?
Jag var nära på att köpa dem i ett svagt ögonblick för de verkar grymt bra. Men jag hejdade mig och insåg att jag inte testat mina guide r med trickstuff power belägg ordentligt i torrt och fint väder ännu... Duger dessa så är det ju rätt mycket mindre pengar som går åt ?
Efter att ha läst blev det Code RSC för mig, inte monterade än men blir nog nöjd, minst tjafs med dom av alla bromsrecensioner jag läst! Att de får toppbetyg på modulation och tillräckligt starka för downhill hjälper ju också till ;)
Ett mycket bra val ?Efter att ha läst blev det Code RSC för mig, inte monterade än men blir nog nöjd, minst tjafs med dom av alla bromsrecensioner jag läst! Att de får toppbetyg på modulation och tillräckligt starka för downhill hjälper ju också till ;)