Valhalla_
Aktiv medlem
Coilkonvertering Lyrik, on the cheap.
Sugen på att konvertera trailhojens 2020 Lyrik till coil. Rimligen bör man kunna göra detta med delar från tidigare årgång. Dessa hade ju 35 mm innerben och fanns i 170 mm verison med coil. Min är nu ställd på 170 men med luft, så jag tänker att detta bör väl ändå fungera? Hur är det med längd på innerben osv, detta kan ju möjligen ställa till det något om innerbenen numera är lite kortare?
Vad tror ni? Här är listan på delar jag tänker. Sitter med fingret på köpknappen... 1000 lappen går det på så det är ju bra mycket mer överkomligt än push och vorsprung. Sen behöver jag väl svarva till något fjädersäte att stoppa i längst upp bara, så man får ett bra interface mot topcapen. Men annars ser jag nog inga direkta hinder. What could possibly go wrong??
Vad tror ni? Här är listan på delar jag tänker. Sitter med fingret på köpknappen... 1000 lappen går det på så det är ju bra mycket mer överkomligt än push och vorsprung. Sen behöver jag väl svarva till något fjädersäte att stoppa i längst upp bara, så man får ett bra interface mot topcapen. Men annars ser jag nog inga direkta hinder. What could possibly go wrong??