commencal supreme 6.30

Lilldykarn

Ny medlem
commencal supreme 6.30
ja.. va tycker ni om den?
ska man köpa en sådan när man fyller femton eller finns de nåt bättre?
nån som vet nåt om den? ja kommer köra freeride å trail med den.
sen så har ja kollar lite på en preston fr.
jag vill gärna ha lite förslag om andra cyklar med.
jag har en budget på omkring 15 000..

mvh/jocke
 
commencal supreme 6.30
Alltså, eftersom du är sån ödmjuk jävel så svarar jag: Det är nog en bra cykel. Här är det näsmaste jag kunde hitta på Cykloteket. Commencal gör väldigt fina hojar. Denna kostar nu 19.200:-(ordinarie: 24.000:-)
Mitt tips är, köp lite dyrare än du tänkt dig. Det lönar sig i längden. Lycka till ! ;o)

comm_Meta-520_474.jpg
 
commencal supreme 6.30
Lilldykarn skrev:
-------------------------------------------------------
> va snackar du om?

Jag snackar om små gula påskkycklingar.
 
commencal supreme 6.30
Snålgubbe som jag är så funderar jag på om det är klurigt att köpa en så pass dyr cykel eller dyr ram i alla fall resten kan man ela återanvända, vid denna unga ålder. Det är inte helt omöjligt att blir en aning längre. Men o andra sidan har man pengar ska man inte vänta allt för länge att använda dem.
 
commencal supreme 6.30
Säg 10 papp till delar ,då får du helt ok prylar.. är nog svårt att hitta billigare och mer versitil ram av beprövat märke som kan byggas till vadhelst man cyklar
 
commencal supreme 6.30
Lilldykarn skrev:
-------------------------------------------------------
> om ja växer så blir den nog allt mer
> lätthanterlig..? ja e ju bara 162


blir du 172 cm så funkar den också..blir du 182 cm kapar vi bara av fötterna med vinkelslip
 
commencal supreme 6.30
Lilldykarn skrev:
-------------------------------------------------------
> hur mkt får man lägga på gaffel då då..?


Det avgör du ,en riktig gaffel är viktigt (110-150mm ställbar)... speca den efter eget huvud ..låtsas shoppa på internet butikerna,det gör jag hela tiden med mina låtsas kompisar
 
commencal supreme 6.30
Klaes skrev:
-------------------------------------------------------
> vito du kan sluta lossas shoppa. Köp något till
> mig jag kan vara din kompis över typ msn.


Nä nä.. det ska va irl med en massa kompisgosande och brottnings lattjande etc
 
commencal supreme 6.30
Lilldykarn skrev:
-------------------------------------------------------
> va är det för sadelrörsdiameter på en reign?
> nån som vet?

30.9?
 
commencal supreme 6.30
tackar!:) håller på å "låtsas" bygger....
domain eller drop of 3? skiljer ca 500 kr.. så ska ja satsa på domain eller drop of?
eller vad ska ja ha för gaffel för ung 3 000..?
 
commencal supreme 6.30
Skulle nog köpt en komplett Reign från tyskland om jag skulle köpa en Reign idag, inte många kronor till för att på en helt ny hoj, kanske inte precis de prylar man skulle köpt själv men sånt kan man ju byta allt eftersom. Men att bygga själv är ju alltid skoj men ack så oekonomiskt. ;)
 
commencal supreme 6.30
vito skrev:
-------------------------------------------------------
> Nä nä.. det ska va irl med en massa kompisgosande och brottnings lattjande etc

Jag kör dig i röven om du köper en DH-rigg till mig, m'kay?
 
commencal supreme 6.30
Undrar om jag skulle beställa 1 st Giant Regin Enduro 2 på Fahrrad i kväll nu när han inte är hemma?
Det blir som en smäck oå den nya banan eller hur Vito.
 
commencal supreme 6.30
Lerdykarn skrev:
-------------------------------------------------------
> Undrar om jag skulle beställa 1 st Giant Regin
> Enduro 2 på Fahrrad i kväll nu när han inte är
> hemma?
> Det blir som en smäck oå den nya banan eller hur
> Vito.


..
Tror den blir fin Jocke ,och när du ändå beställer släng med ett par högprofils kolfiber hjul te mig :)
------------------------
Skrivet av the_TnT idag 13:57


vito skrev:
-------------------------------------------------------
> Nä nä.. det ska va irl med en massa kompisgosande och brottnings lattjande etc

"Jag kör dig i röven om du köper en DH-rigg till mig, m'kay?

Du älskar mig i stjärten om jag köper en Dh -rigg?

kamma dig!

Naturligtvis är det jag som placerar stock isf.
 
Tillbaka
Topp