Commencal upphittad i Bromma

kalpsjo

Medlem
Commencal upphittad i Bromma tisdag 18 februari på kvällen (tillsammans med en blå piaggio moppe och en blå lågpris-mtb).
Anmält till polisen.
Saknar du din Commencal? Skicka meddelande med utförlig beskrivning, ramnummer och gärna foto så får vi se om denna är din.
Återfås via polisen.

Innan jag postade detta har jag sökt ägaren via butikens ägarregister, utan träff. Har som sagt ringt polisen, ingen träff. Har också trålat internet och facebook efter "Commencal stulen"-inlägg. Märkligt. Hoppas på träff här. (Det är tyvärr inte den från 2019 som stals utanför Ica Maxi.)

maer

Ny medlem

Denna kanske? Såg ditt inlägg på Facebook också

kalpsjo

Medlem

Denna kanske? Såg ditt inlägg på Facebook också
Tyvärr inte :( Jag skrev "(Det är tyvärr inte den från 2019 som stals utanför Ica Maxi.)"

kalpsjo

Medlem
Hör med SSF också, om det finns någon sån märkning för dom har tydligen eget register också.
Ingen SSF-klibba på denna cykel. Är det inte väldigt ont om såna klistermärken nuförtiden förresten? När jag var barn var de mycket vanligare. SSF kom till skolans stora cykeldag och gjorde märkningar på löpande band.

Allroad

Medlem
Ingen SSF-klibba på denna cykel. Är det inte väldigt ont om såna klistermärken nuförtiden förresten? När jag var barn var de mycket vanligare. SSF kom till skolans stora cykeldag och gjorde märkningar på löpande band.
Ja det kan jag hålla med om, är väl mer Solid-sticlers som man får på köpet hos xxl typ. Vet inte varför men gissar på att det kanske är för att cykelstölder sällan reds ut?

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer