Corratec The Opiate FZ???

Waldo skrev:
-------------------------------------------------------
> Tja
>
> Kör på FY'n som har samma slaglängd och tycker
> det är toppen, kör mycket i hellas och
> liknande!
>
> /waldo

Härligt, har hittat en beggad som verkar bra! Vet du vad din väger? lär ju inte vara nån superlätt sak direkt.

kul att du nämner den.. tänkte vända uppochner på grisen o ev köpa denna
http://www.wiggle.se/corratec-opiate-650b-fy-2015/

prisvärd hoj för att va ny?? el om man ska vänta o satsa på att bygga själv, känns som bästa sättet att lära sig mer o verkar sjukt kul, jag skriver det igen, det verkar sjukt kul och måste va dubbelglädje att trampa få runtpå..men lite beslutsångest

roskai skrev:
> Och är den gaffeln något att ha?

Inte så kul. Jag gillar manitou men Minute expert är rätt trist. Pro-versionen av samma gaffel är bra däremot.

jofahjalm skrev:
> Det blir mycket dyrare att bygga själv.

Yup väl medveten, men om deadline ska va typ till våren så hinner man få in lite extra deg..Verkar grymt kul iaf..får se lite fram men tanken drar riktigt mycket

Nu slipper ni höra mitt gnäll om att jag e trött på min Sunn... som förövrigt numera är till salu! (kommer en annons ikväll tror jag).

Nu har jag bara cyklat från söder till kungsholmen. Kan direkt känna att dämparna behöver en service, de är jävligt sega.. Hur som helt blir nog hojen kanon, jag kör en M och är 177 lång och den känns rätt i storlek! Ska bli skoj att testa Hellas imorgon på denna!

Tillbaka
Topp