CRC's träliga sista_delen_bugg :P

kakad

Ny medlem
Nu är det sorgens dag. Jag har beställt saker från CRC. Men en sak var viktigare än allt annat för mig. MIN NYA REBA!

Valde att ta grejerna med DHL för snabb leverans, jo visst... paketet är på väg. MEN var är gaffeln? Jag har värsta klumpen i halsen, den finns inte med i packlistan på hemsidan eller nån annan stans heller! Men pengarna har de dragit. Fan jag lever snålt som attan denna månad men verkar inte få den där jävla gaffeln.

Allt jag får nu är en flaska olja för 40:- med DHL. Iofs får bror och en polare sina saker men inte jag :'(
Eller vad ska jag tro? Snälla happy, hjälp mig, jag vill inte leva längre. Vilka är era erfarenheter i liknande situationer?

Edit: Ändrade topic till en lite gladare :)

Senast redigerad av en moderator:
fanns den när du beställde så följer den troligen med..

ring och hör med crc istället för o oroa dig!

Den fanns när jag beställde. Nej jag har inte pratat med dem eftersom jag upptäckte det nu och de har stängt nu. Jag måste vänta tills i morrn. Men fan, vill veta nu :( Nån som har hemnummret till Andy? =D

Känner sig som ett sårat litet barn som troligen blir snuvar på julafton.

Upplevde en likadan sak förra veckan. Helt plötsligt förvann en tröja från min beställning trots att de dragit pengarna för den. Men när paketet kom låg tröjan där, röd och grann. Hoppas att det är vad som hänt dig med.

Ahh... tack frude. Du har gett mig lite hopp nu :) Hoppas hoppas... håller tummarna och konstanterar att pulsen närmar sig det normala.

det är en bugg i deras ordersystem. Om man beställer sista exet av en vara försvinner den ur deras databas och således också från själva orderhistoriken. Klantigt av dem men så är det.

/rikard -been there, done that

Det löser sig nog. Jag fick ett paket från CRC så sent som idag och jag är jättenöjd. Första gången jag handlade där men det blir säkert fler gånger.

Tog dom 4h från att jag la min order till dom hade dispatchat prylarna. Sen skötte kungliga posten resten väldigt effektivt och till det facila priset £5. Snabb leverans med flygpost i ett rekommenderat brev.

Köpte Brand-X knäskydd och en bashguard så det blev ju stort för att vara brev. Mycket nöjd med allt. Men om dom nu verkligen har klantat sig med din gaffel kanske jag ska revidera mitt omdöme...

rikard skrev:
-------------------------------------------------------
> det är en bugg i deras ordersystem. Om man
> beställer sista exet av en vara försvinner den ur
> deras databas och således också från själva
> orderhistoriken. Klantigt av dem men så är det.

Japp, samma sak hände mig! Var lite orolig när jag väntade på mina saker. Allt fanns dock med i leveransen.
/Erik

Jo jag känner mig lättad nu. När jag kollar historiken så finns inte mina bromsar jag köpte av dem i våras kvar någonstans. Så rickard har knäckt nöten. Jag är också nöjd med CRC, nu när jag förutsätter att gaffeln kommer och att det är en idiotisk bugg.

Jag kommer även jag att beställa därifrån fler gånger. Men jag blev lite orolig :P Tack alla happyiter för de lugnande orden och förklaringen.

Passar på att ändra topic till nåt mer passande. Vad vore cyklingen utan er :) Nu ska jag ut och springa och drömma om en citrongul Reba.

CRC har en FÖREDÖMLIG kundservice. Många tycks ha telefonskräck, men bäst är faktiskt att ringa dom om man har frågor att reda ut. De gånger jag haft funderingar eller betalningsstrul eller liknande så har det avhjälps på 2 min av någon trevlig och serviceorienterad röst från Irland.

Tillbaka
Topp