Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Har precis köpt en cube ams pro xt från häggs. Väntar med spänning på att den skall anlända med bussgods så jag får ta den på en provtur. Den verkar riktigt schyst.
Fick cuben idag efter att bussgods skickat den på en liten omvägs turné. Har monterat ihop den och cyklat lite lätt på den. Det känns som om vi kommer bli väldigt bra kompisar.
Ashtrey skrev:
-------------------------------------------------------
> Har precis köpt en cube ams pro xt från häggs.
> Väntar med spänning på att den skall anlända
> med bussgods så jag får ta den på en provtur.
> Den verkar riktigt schyst.
+1
Min Cube AMS PRO -08 (ca 16000:-) i storlek M är lättare än vad min Giant NRS1-04 var (ca 23000:-) och rätt lika specade.
jag har haft en Cube acid sedan förra sommaren och den är jag helnöjd med även om det är en av de billigare som fortfarande är lätt+XT+Hydraulbromsar och bra dämpare.
köpte en 22" och tyckte den var lite stor i början men vant mig. jag är 188cm.
kass bromsar dock, de har läckt olja och jag har fått bytta belägg stup i ett. De har dock bytt märke på dem på årets modell.
Har precis kommit hem från första riktiga XC turen med hojjen. Är helnöjd måste jag säga. 100ggr bättre kraftöverföring än min (iofs ett antal år gamla) scott hoj.
Gillar sittställningen skarpt. Köpte en 20" och jag är 183 lång. Den käkar ojämnheter hur bra som helst. XT bromsarna tar grymt. Kan inte säga annat än att turen var ruggigt rolig och om jag tyckte det va roligt att cykla innan så kommer det bli ännu roligare nu. :)