[CX] Huddinge 21/2

bonbon

Aktiv medlem
[CX] Huddinge 21/2
gainteut.jpg ht=656

Jag hittade ingen tråd om lvg i södra Stockholm i morgon.

Däremot tänkte jag ta en kortare vända med cross i morgon i svängarna mellan Huddinge och Skärholmen typ. Tänkte testa en del mindre vägar typ Ryttarhalsvägen och Masmovägen + cykelväg.
Blir det kallt kan vi köra Snickarkrogs-"vägen" eller backintervaller på Masmovägen. Eller dricka konjak. Rätt ad hoc med andra ord.

Räknar med max 1.5h inklusive fingervärmarpauser. Mötesplats Preem nedanför Bredäng/bron över E4. Eller Huddinge C om det lockar fler deltagare. Start 9.00.

Senast redigerad av en moderator:

moody

Aktiv medlem
[CX] Huddinge 21/2
Hade gärna hängt med, men har en massa förpliktelser som krävs vara utförda imorgon.
Uteblir tyvärr alltså.

Nästa helg?
/E

bonbon

Aktiv medlem
[CX] Huddinge 21/2
Synd ni är upptagna moody och Anders. Det är ju nu på vintern man vill passa på och köra lite rally och slippea salt, grus, vatten och annat jobbigt. Jag tar och kör en sväng och rapporterar tillbaka om nåt fastnar i kameran.

staine

Aktiv medlem
[CX] Huddinge 21/2
Ja snacka om vinnarskalle bonbon hehe. Vore kul med lite bilder.
Själv sitter jag och funderar just nu på hur f-n jag ska ta mig till jobbet i morgon!

bonbon

Aktiv medlem
[CX] Huddinge 21/2
Blev knappa två timmar dörr till dörr. Inte alls så ärorikt väder som jag hoppats utan en del sol faktiskt. Roligt före med omväxlande pudersnö och plogat. Synd att ingen hade lust att hänga med för det var riktigt härligt vintersportigit idag.

Har spelat in en massa med hjälpkameran som jag ska klippa ihop när jag orkar. Kan ju nämna det finns material på
- En kille (inte jag då) som gör armhävningar ute på cykelbanan mitt i ingenstans. Dagens hjälte!
- Pudersnöåkning på Masmovägen
- Serpentiner

Nu ska jag ta en till o'boy med konjak.

Topp