Har fått ihop ganska mycket nu, hinner nog inte greja mer förrän nästa vecka tyvärr... men ett ganska oväntat och synnerligen tramsigt problem har dykt upp.
Prolink sadeln ihop med SL-K stolpen går inte tippa tillräckligt långt bak så att sadeln kommer i våg. Den var jag definitivt inte beredd på, så jag antar att det är tillbaka till shoppingrutan. Tips mottages (27,2 och gärna 2bults kolfiber, eller kanske vit å släppa lite på komfortbiten?).
mzi: Mycket mer likt verkligheten! Den skall vara "blood red/eyes white shut" eller nått sånt fyndigt. Mao blodröd, med vit gaffel och insida på kedjestagen, övrigt vitt än någon slags pärlemorsvit, väldigt fräsigt. :-)
Däcken är Schwalbe Racing Ralph vilket kanske syns bättre nedan. (Hade eg velat ha 42:or, men det fanns bara i snikvarianter.)
Saknas lite grejer, såsom styrlinda, kedja, ny sadelstolpe (suck :-( ) etc. Sadeln är tramsigt hög och tappen kommer nog vändas då det ser ut att bli i högsta laget. Får bli ett soffoto fast den inte är färdig, som tack för uppmärksamheten tycker jag: