Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Anmäld!emmer sa:(Glöm inte SM efter julmaten :-) )
Lilla klingan???Johan A sa:Snipp snapp snut så var cupen slut.
Tack alla för en fantastisk höst.
Stumpy sa:Lilla klingan???Johan A sa:Snipp snapp snut så var cupen slut.
Det var nog helt enkelt så att SCF mfl gärna såg att det låg sent.Henrik_E sa:Hur kommer det sig att SM flyttat till samtidigt som resten av världen? När jag frågat förut har det inte gått att ha samtidigt p.g.a. totalkaoset som skulle uppstå med vintercross.
Du menar dom går ut? Det tror jag gick bra att förlänga med uci med hänvisning till att det sm låg tidigt förr om åren. Men visst skulle det kunna vara så att mitt i sässongen får man flytta bak i startleden för att sm-poängen gått ut :-)lundatok sa:Blir det inte färre UCI-poäng till segraren om mästerskapet går på hösten?
Välkommen! Det är beroendeframkallande.calleking sa:Kul bana idag i Helsingborg och riktigt kul att ha gett sig in CX-träsket. Roligaste jag gjort på en cykel tror jag. Dessutom mycket skönt folk och lättsam stämning :)
Och kommissarien stoppade oss från att gå ut på sista varvet trots att vi inte var varvade av någon i vår klass. Iofs rätt skönt att slippa ett varv till.calleking sa:Resultatlistorna har varit lite sådär dock. Rävlanda hade inte ett rätt och idag så hade jag visst blivit varvad trots att ingen körde om mig? Polarn som bröt gick visst i mål osv. Rätt ska va rätt även för oss i B-, klass :)
Aha, ingen aning. Men då är det ju en fördel till med att få trampa bort julfläsket med lite hjulfläskning :-)lundatok sa:Nej, men jag har för mig att ett SM-tecken ger färre UCI-poäng om mästerskapet går på dispens utanför normal kalendermästerskapstid. Som vi hade förr på hösten.
Rompa sa:Stumpy sa:Lilla klingan???Johan A sa:Snipp snapp snut så var cupen slut.
Fniss....
emmer sa:Så är resultatsammanställningen på plats.
Kul att se att så många yngre kör full sässong :-)
(Har föräldrar/kollegor som ställer upp en full sässong...)
Stumpy sa:Jag tror det finns åtminstone en i B-klass som fått räkna in en tävling för mycket.
https://docs.google.com/spreadsheet...0mkXEvGVwlS0R0OUS74F261pHo/edit#gid=902718958
@Johan A: Har du hittat samma?
VA?! Detta är ju _viktigt_!!!Johan A sa:Stumpy sa:Jag tror det finns åtminstone en i B-klass som fått räkna in en tävling för mycket.
https://docs.google.com/spreadsheet...0mkXEvGVwlS0R0OUS74F261pHo/edit#gid=902718958
Ehh, va? Hittat vad? Jag har inte ens kollat listan på totalen.
Stumpy sa:Jag tror det finns åtminstone en i B-klass som fått räkna in en tävling för mycket.
calleking sa:Jag fick plats 40-nånting istället för 10-nånting i Rävlanda och blev visst varvad igår i Helsingborg trots att jag kom 4:a eller 5:a efter att ha räknat ihop mina segmenttider på banan jämfört med resultatlistans tider. Inte för att den skulle vara ett facit.
Hur kan resultatlistorna vara så fel för B-klassen? Kommer du först kan det lika gärna stå att du blivit varvad. Folk som inte kört har fått poäng. 2:a? Tyvärr du bröt racet. 3:a? Nope, du kom sist i flickor 10-12 och så fortsätter det.
Dyrt chip man investerade i med tanke på hur fel det blir varje race man kört. Det är ju så klart inte hela världen men tycker att det borde kunna fungera aningen bättre än vad det gjort hittils på dom få racen jag körde.