Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Och garanterat ännu roligare att köra.Jag nöjde mig med att åka till Täby och tittade på Stockholm Cyclocross Weekend istället. UCI-tävling som UCI-tävling. Klart roligare live än att titta på datorn.
Körde hon Pinarello eller har hon fått dispens från teamet och kör BMC som Pidcock gjort?Verkade vara stora problem med drivlinan för Pauline Ferrand-Prevot i dag. Ingen bra första tävling i nya teamet.
Pinarello, läste någonstans att det skulle vara Pidcoks cyklar hon åkte på. Men det vete tusan om det stämmerKörde hon Pinarello eller har hon fått dispens från teamet och kör BMC som Pidcock gjort?
Såg det i efterhand ikväll. Riktigt kul och välförtjänt segrare.Gubbarnas lopp blev ju underhållande.
Paul är sjuk och kvar i Sverige tyvärr. ?Tävlingarna visas på både GCN/ESP och YT, men man kan vara se full eftersändning på GCN/ESP. YT visar bara highlights i efterhand.
Btw. Just nu Trofee Veldrejden Koppenbergcross från Oudenaarde med den brutala gatstensbacken.
I helgen EM med massor av svenska deltagare, framförallt i masterklasserna som inte visas någonstans. Hoppas Paul har blivit frisk och kan utmana i HJ.
Man kan tydligen se hela sändningarna på YT också. De dyker inte upp under HEM/Cyclo-Cross, utan man får gå till LIVE istället.Tävlingarna visas på både GCN/ESP och YT, men man kan bara se full eftersändning på GCN/ESP. YT visar bara highlights i efterhand.
Nä, det tycker jag inte. Hade otur igår när han drog foten ur pedalen.Är MvdP stekt?
Håller på MvdP, men tror det blir för tufft.Nä, det tycker jag inte. Hade otur igår när han drog foten ur pedalen.
Tror inte Aert och Pidden skall vara så säkra.
Ja, banan verkar tuff och överkant på tävlingstid också.Håller på MvdP, men tror det blir för tufft.
De tio åren jag kollat på CX-sändningar, så har det varit bra produktioner. En stor del av charmen tidigare har ju varit de flamländska/nederländska kommentarerna. Man lyckades snappa en del efter ett tag. Erste, tweede, derde, vierde, laatste och ere plaats är återkommande, för att inte tala om veldrijden. Lite som en blandning av svenska, tyska och engelska.CX har väl alltid haft bra producerade tävlingar på tv.
(man har ju sett många fulstreams i sina dar med usel bild men det är ju inte något fel på själva produktionen)
Filip https://cyclocross24.com/rider/filip-mard/ kör om det är honom du menar? ?Kör toppåkarna imorgon oxå?