Sluskyfresh
Medlem
Cykel för daglig användning.
Hej gott folk,
För några dagar sen hade jag ingen aning om att den här sidan existerade, det ändrades ganska snabbt dock. Att välja en cykel som man vill köpa var definitivt svårare än jag trodde ?
Jag har läst flera trådar här om just den typ av cykel jag är ute efter, en hybrid, jag har dock inte sett så mycket info om just de här cyklarna (eller så är jag väldigt kass på att söka i trådarna). Men jag har, tror jag, lyckats snappa upp lite info och hittat de alternativ ni ser nedan.
Syftet är helt enkelt att ha en bra alldaglig cykel för pendling men det hade också varit gött att kunna använda den lite i skogen ibland och kanske på någon cykelsemester någon gång.
Nu får jag sluta tjöta och visa de alternativ jag hittat. Specialized cykeln lockar mest. Jag tar tacksamt emot feedback och tips på alternativ. Budget är är runt tio och nedåt.
SPECIALIZED
Sirrus Men EQ – Black Top LTD
www.sportson.se
Kona Dew Deluxe 2020
www.konaworld.com
Nishiki XC-Five
www.nishiki.se
För några dagar sen hade jag ingen aning om att den här sidan existerade, det ändrades ganska snabbt dock. Att välja en cykel som man vill köpa var definitivt svårare än jag trodde ?
Jag har läst flera trådar här om just den typ av cykel jag är ute efter, en hybrid, jag har dock inte sett så mycket info om just de här cyklarna (eller så är jag väldigt kass på att söka i trådarna). Men jag har, tror jag, lyckats snappa upp lite info och hittat de alternativ ni ser nedan.
Syftet är helt enkelt att ha en bra alldaglig cykel för pendling men det hade också varit gött att kunna använda den lite i skogen ibland och kanske på någon cykelsemester någon gång.
Nu får jag sluta tjöta och visa de alternativ jag hittat. Specialized cykeln lockar mest. Jag tar tacksamt emot feedback och tips på alternativ. Budget är är runt tio och nedåt.
SPECIALIZED
Sirrus Men EQ – Black Top LTD
Produkt | Sportson - Vi kan cyklar.
Hos Sportson hittar du allt för din cykling, från standardcyklar till elcyklar, med alla tillbehör, som hjälmar, kläder, lås och mycket mer.
Kona Dew Deluxe 2020
Bikes
Kona specializes in mountain bikes, gravel bikes, commuter bikes, electric bikes and more.
Nishiki XC-Five
XC-Five
XC-Five har allt du behöver för att rulla komfortabelt både på och utanför asfalten. Den dämpade gaffeln ökar på komforten. Robusta hjul med nya asymmetriska fälgar ger trygg framfart. Tektro hydrauliska skivbromsar ger riktigt bra bromsprestanda. Utrustad redan från början med stöd, skärmar...
www.nishiki.se