cykel namn

okrossbar

Ny medlem
cykel namn
Min tjej e 30 hon säger hon fick en speciell cykel som första cykel. Cato eller nåt sa hon. Men hittar ingen sådan. Tror du att du vet vilken hon menar. Verkade vara en speciell cykel... men lät som den verkade vanlig enligt henne. Kanske nåt man sparkar sig fram på. Jag kan inte fråga vad hon sa för säger att jag minns...

cykel namn
Va fan e de med er människor?? Här ber man om hjälp om någon kunde minnas någon cykel sen man va liten vid namn Cato eller nåt liknande. Har du inge svar knip röv hålet

cykel namn
Det har säkert funnits tusentals namn på cyklar genom åren. En cykelhandlare kanske köpte in en billig modell och satte ett eget märke på den, som råkade vara Cato.

cykel namn
För att vara okrossbar verkar du ganska lätt att knäcka?

OnT: jag har ingen aning, och spelar det så stor roll vad det var för märke på ens första cykel?

cykel namn
Här är en Kato. Den ser ganska speciell ut. Och den går nog att sparka fram oxå..

2011-Harley-Davidson-GreenHornetKatoV-RodMuscled-small.jpg

2011 Harley-Davidson Green Hornet "Kato" V-Rod Muscle

cykel namn
Haha ni e ju skit roliga ju haha. Jag uppfattade hon kallade cykeln för Cato eller Kato. Kan ha varit kastro eller nåt liknande med. Jag hade bara hoppats på att ni med cykel skalle kanske kunde haft en speciell cykel när ni va små som ni kunde rätta mig på i va det gäller namnet. Vet dum och svår fråga. Men ville testa

cykel namn
okrossbar skrev:
-------------------------------------------------------
> Haha ni e ju skit roliga ju haha. Jag uppfattade
> hon kallade cykeln för Cato eller Kato. Kan ha
> varit kastro eller nåt liknande med. Jag hade
> bara hoppats på att ni med cykel skalle kanske
> kunde haft en speciell cykel när ni va små som
> ni kunde rätta mig på i va det gäller namnet.
> Vet dum och svår fråga. Men ville testa

Fine, men varför starta två olika trådar?

cykel namn
JT skrev:
> Castro? Då får du vänta till sida tre. Men det
> går nog rätt fort.

Sida 3...?? Är inte det sida 4, sida 3 är väl Land Rover mannen, därefter blir det väl valfri diktator? Eller är båda på sida 3?

cykel namn
zodah skrev:
> DT skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Nån mer som har tråkigt i väntan på
> > Giro-sändningen?
>
>
> +1

Jag är bara bitter för att jag får vänta till reprisen. Fastkedjad på kontoret :(

Tillbaka
Topp