Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mörk är framtiden för Svensk LVG-cykling, om ska var förpassade till den här typen av banor.
+1Hoppas SM-tävlingarna kommer till Dalarna nästa gång. Gärna i Leksandstrakten, vore skönt med lite avstängda vägar och med det slippa den vanliga biltrafiken.
Stå och heja lite längs med vägen.
Jepp, sedan så får man hoppas på de tre första etapperna i TdF 2027 förläggs i samma område.+1
SM har jag ingen koll på men jag vet att Svealandsmästerskapen har gått i Dalarna, lite nordost om Leksand. Bla på den fantastiska vägen mellan Ingels och Bingsjö.
Vi får hoppas att det snart är dags igen...
Verkar inte vara SCF som är boven, utan surgubbar på Trafikverket sätter stopp för att man tävlar på statliga vägar och surgummor på Transportstyrelsen sätter stopp för att man tävlar på kommunala vägar. Kvar återstår motorbanor...Det finns ju en del exempel där det går fin-fint att cykla genom många hundratals samhällen, med massor med följebilar. TDF, Girot, alla vårklassiker, osv.
Vadfan håller Swe på med ????
Det blir nog tre dagar i Tierp istället. För att inte vara i vägen eller skrämma några barn...Jepp, sedan så får man hoppas på de tre första etapperna i TdF 2027 förläggs i samma område.
Nä, jag skall prata med grannarna, så det kommer att gå bra.Det blir nog tre dagar i Tierp istället. För att inte vara i vägen eller skrämma några barn...
Sista åren Solleröloppet kördes så hade ju det SM-status, så hade det nog kunnat fortsätta om det inte lades ner. Som jag förstod pga brist på funktionärer.Hoppas SM-tävlingarna kommer till Dalarna nästa gång. Gärna i Leksandstrakten, vore skönt med lite avstängda vägar och med det slippa den vanliga biltrafiken.
Stå och heja lite längs med vägen.
Det berodde inte på gnälliga människor i alla fall. De har stora hjärtan i Dalarna, och tålamod.Sista åren Solleröloppet kördes så hade ju det SM-status, så hade det nog kunnat fortsätta om det inte lades ner. Som jag förstod pga brist på funktionärer.
Kul att se 20-årige Jakob Söderqvist köra så offensivt.Herrarnas linjelopp idag. Nytt försök med livesändning ska starta på tuben 11.55. Får hoppas går bättre idag.
Verkligen. Surt för Hugo men samtidigt roligt att kunna se Svenska Mästartröjan på GCN ett år tilltight finish!