cykel stulen i Marieberg

liljeros

Medlem
cykel stulen i Marieberg
Jahapp, då var det dags igen. Nån klåfingrig typ har snott min pendelhoj. Någon gång mellan 9:30-12 utanför Swecoskrapan.

Väldigt lätt att känna igen. On One Lurcher 29:er med vita Avid elixir- bromsar och en gul testsadel från fi:zik. PM om ni har sett den!

cykel stulen i Marieberg
En liten undran bara. Vad var det som fick dig att välja att pendla på en kolfiberhoj som sedan förvaras obevakad ute på gatan?

cykel stulen i Marieberg
cal.: Hö, det kan man ju undra. Bara lite oklart hur det hjälper mig i den här frågan?

42Hz: Inte Örebro. Stockholm (skulle såklart ha angett det, sorry)

Senast ändrad:
cykel stulen i Marieberg
liljeros sa:
Jahapp, då var det dags igen. Nån klåfingrig typ har snott min pendelhoj. Någon gång mellan 9:30-12 utanför Swecoskrapan.

Väldigt lätt att känna igen. On One Lurcher 29:er med vita Avid elixir- bromsar och en gul testsadel från fi:zik. PM om ni har sett den!

Trist, jag har precis fått ett nytt uppdrag i närheten och blev glad åt de förbättrade låsmöjliheterna utanför skrapan, men det kanske bara är en illusion av falsk säkerhet, igår var det ju flitig polis närvaro utanför ambassaden. Tråkigt för dig och trist att det oxå är ytterligare ett ställe där man inte kan känna att grejerna får vara ifred.

cykel stulen i Marieberg
Varför skulle en kolfiberhoj få vara ifred på gatan i Stockholm? Ponera att någon vill stjäla en cykel och det finns 100 cyklar utanför DN och Sweco. En av dessa är i kolfiber. Vilken tror du tjuven väljer?

Undrar fortfarande vad det var för lås dock. Om det var lika olämpligt som valet av pendlarcykel samt platsen att förvara densamma på? ;)

Tillbaka
Topp