Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rydell sa:Cykel Vasan på en Specialized enduro 1x10 är det som att försöka suga golfbollar genom trädgårdsslangen?
pennan sa:Den står ju sig hyffsat mot den snabbaste cykeln som någonsin har byggts:-)
http://happyride.se/forum/read.php/1/2073084/2073164
Lulle sa:Är det ingen som har kommenterat den groteska särskrivningen än?
Du har stort "L" i leta när det borde varit litet "l". Vidare så saknas punkt sist i meningen. Du hade kunnat flytta en av de överflödiga punkterna före "Leta" till slutet av meningen. ;)Rydell sa:Lulle sa:Är det ingen som har kommenterat den groteska särskrivningen än?
Cykel Vasan är en särskrivning ja. Sorry om jag ej skrivit rätt. Har man inget bättre för sig så kan man ju....... Leta fel hos andra
mikipedia_ sa:Jag hade HighRoller 2,35 fram och Fasttrack bak när jag körde vasan på mingammla Ragley:-)
Allt går bara man vill! (nästan)
hm sa:När det är en fråga, om en cykel till vasan är det väl inte fel om det är särskrivet?
hm sa:När det är en fråga, om en cykel till vasan är det väl inte fel om det är särskrivet?
Lulle sa:hm sa:När det är en fråga, om en cykel till vasan är det väl inte fel om det är särskrivet?
"Cykel Vasan på en Specialized enduro 1x10 är […]"
pakka sa:Att ni orka
Zliper sa:Kommer att köra på en spectral iaf :) nu åter-går vi till trådens ämne istället.
Det kommer nog gå galant att cykla på en enduro, men jag tror inte att du ska räkna med pallplats om du nu inte har sjuk fysik. Så länge man har roligt så och apropå roligt så hoppas jag att många happyiter ska på experium på kvällen, klent med partyfolk där i fjol :)
roskai sa:kör bakdämparen i klättringsläge så vinner du hela skiten, eller byt ut den mot ett stålrör....
Rydell sa:Lulle sa:hm sa:När det är en fråga, om en cykel till vasan är det väl inte fel om det är särskrivet?
Lulle vad är det som stör dig så mycket så att du måste lägga energi på detta? Misslyckades du med att bli svensklärare och måste därför hävda dig genom att sätta dig på andra som av misstag särskriver något? Nu är det så att jag har inte dyslexi men har ett barn som har det. Tänk dig för det finns de som mår ruggigt dåligt av sin dyslexi och att kränka någon för sitt handikapp är inte så sjysst.
Lulle sa:Rydell sa:Lulle sa:hm sa:När det är en fråga, om en cykel till vasan är det väl inte fel om det är särskrivet?
Lulle vad är det som stör dig så mycket så att du måste lägga energi på detta? Misslyckades du med att bli svensklärare och måste därför hävda dig genom att sätta dig på andra som av misstag särskriver något? Nu är det så att jag har inte dyslexi men har ett barn som har det. Tänk dig för det finns de som mår ruggigt dåligt av sin dyslexi och att kränka någon för sitt handikapp är inte så sjysst.
Det var en replik till hm.
Lulle sa:Rydell sa:Lulle sa:hm sa:När det är en fråga, om en cykel till vasan är det väl inte fel om det är särskrivet?
hm sa:Lulle sa:Rydell sa:Lulle sa:hm sa:När det är en fråga, om en cykel till vasan är det väl inte fel om det är särskrivet?
Och jag har en liten släng av dyslexi därför jag avsluta med ett ?
Snarare så att ts glömt ett "till" eller ett , i rubriken .
Skulle han skrivit cykelvasan tror man ju det är en fråga om loppet och inte om lämplig cykel för loppet ?
johnny165 sa:Lulle sa:Rydell sa:Lulle sa:hm sa:När det är en fråga, om en cykel till vasan är det väl inte fel om det är särskrivet?
Jag ska fan börga särskriva hella tiden så lulllle får ännu mindre et liv och måste vara inne på happy hela sin vakna tid o slänga ut dryga troll kommentarer:)
Är det ungefär som myror i trumpeten?42Hz sa:Fick till g*lfbollar och trädgårdsslangen i alla fall!
Eller flugor, det är vanligast.Eveningstar sa:Är det ungefär som myror i trumpeten?42Hz sa:Fick till g*lfbollar och trädgårdsslangen i alla fall!
Rompa sa:Eller flugor, det är vanligast.Eveningstar sa:Är det ungefär som myror i trumpeten?42Hz sa:Fick till g*lfbollar och trädgårdsslangen i alla fall!
Rydell sa:Fattar inte hur mycket folk kan haka upp sig på en sak som detta med "Cykel Vasan".
Som ni ser så är det nog det enda jag har särskrivit i denna tråd. Hade inte koll på om det skulle särskrivas eller inte och gjorde en chansning då namn inte följer samma regler när det gäller grammatik som andra ord. Dåligt av mig att inte kolla upp den rätta stavningen innan jag skrev här. Ber ödmjukast om ursäkt för att ha trampat Happyrides språkpoliser på tårna som inte har något bättre för sig än att leta fel hos andra.
42Hz sa:Rompa sa:Eller flugor, det är vanligast.Eveningstar sa:Är det ungefär som myror i trumpeten?42Hz sa:Fick till g*lfbollar och trädgårdsslangen i alla fall!
Är det inte flugor i trumpeten?
åberg sa:Redigera första inlägget. I rubriken klistrar du in följande: Funkar Specialized Enduro 1x10 på CV?
NickPick sa:Rydell sa:Fattar inte hur mycket folk kan haka upp sig på en sak som detta med "Cykel Vasan".
Som ni ser så är det nog det enda jag har särskrivit i denna tråd. Hade inte koll på om det skulle särskrivas eller inte och gjorde en chansning då namn inte följer samma regler när det gäller grammatik som andra ord. Dåligt av mig att inte kolla upp den rätta stavningen innan jag skrev här. Ber ödmjukast om ursäkt för att ha trampat Happyrides språkpoliser på tårna som inte har något bättre för sig än att leta fel hos andra.
Som grundregel kan man ju säga att man inte särskriver på svenska... Men däremot på engelska! Ganska lätt regel att komma ihåg.
Jo det är ytterst störande särskilt i en rubrik.
Om du ska bli surgubbe kan du be om ursäkt till alla som kommit med konstruktiva svar i tråden också. :)
Pumpa dämparna hårdare och kör vasan vettja. Varför inte liksom? :)